menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

موقعیت طنز “امین حیایی” در فیلم سینمایی “آدم باش”

امین حیایی” در فیلم سینمایی “آدم باش” با نقش و گریم متفاوت ایفای نقش می‌کند.
به گزارش شیرین طنز، امین حیایی بازیگر فیلم سینمایی “آدم باش” در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود و گریم متفاوتش در این اثر گفت: من در این اثر در نقش “آدم” شخصیتی که سال‌های سال در استرالیا در یک باغ وحش زندگی کرده و جانورشناسی خوانده ایفای نقش می‌کنم ؛ این کاراکتر پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد و قصد دارد با ارثیه‌ی پدربزرگ خود یک باغ وحش بین المللی در ایران بسازد که در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌شود.

حیایی در خصوص ویژگی‌های این شخصیت عنوان کرد: “آدم” دارای موقعیت طنز است چون شخصیتی است که مدام با حیوانات سروکار داشته اما با ورود به ایران با انسان‌ها و فرهنگ ایران برخورد و زندگی می‌کند. وی بیان کرد: نقش من در این اثر با توجه به گریم خاص آن یک نقش متفاوت از سایر نقش‌های قبلی‌ام است و در حین اینکه کار با مجید جوانمرد بسیار خوب و دوست داشتنی است. وی در خصوص بازدید محمد احسانی از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی در حال ساخت اظهار داشت: بازتاب این بازدیدها اثر گذار خواهد بود و باید این نظارت‌ها به طور کامل پشتیبانی شود.
بازیگر “کما” بیان کرد: سینما نیازمند قصه‌های شیرین و خوشمزه است و اکثر مردم علاقمند به فیلم‌های کمدی و طنز هستند و از من می‌خواهند که در این نوع ژانر کار کنم؛ بنابراین من هم از فیلمنامه‌های انتخابی فیلمنامه “آدم باش” را انتخاب کردم چرا که احساس کردم بازی در این اثر فرصت مناسبی برای یک کار طنز خوب است.

حیایی تصریح کرد: من علاوه بر بازی در این فیلم سینمایی مشغول بازی در سریال “آمین خواهم گفت” هم بودم که البته به دلیل مشکلات بودجه‌ای فعلا تولید آن متوقف شده است. گفتنی است؛ فیلم سینمایی “آدم باش”به کارگردانی مجید جوانمرد با بازی اکبر عبدی، امین حیایی و نیوشا ضیغمی هم اکنون در مرحله تصویربرداری قرار دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر