menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مکتب خانه طنز

مهمترین دستاوردهای مکتب خانه ی طنز در سال ۹۳

مسئول برگزاری جلسات «مکتب خانه طنز» گفت: از مهم ترین دستاوردهای این جلسات این بوده است که ثابت کرد طنز آموختنی و آموزش دادنی است و بر تکنیک استوار است.

به گزارش شیرین طنز، رضا ساکی، مسئول برگزاری جلسات آموزشی «مکتب خانه طنز»، درباره این کارگاه ها به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: هفدهم اسفند، هفدهمین جلسه از این کارگاه های آموزشی را برگزار کردیم و به این ترتیب، «مکتب خانه طنز» در سال ۹۳ به کارش پایان داد.

وی درباره استقبال از این نشست ها نیز توضیح داد: استقبال بسیار خوبی از «مکتب خانه طنز» به عمل آمد؛ به طوری که تقریبا در هر جلسه ۴۰ شرکت کننده داشتیم که بیشتر آن ها به طور ثابت در این جلسات شرکت می کردند. حضور این میزان علاقه مند در یک برنامه تخصصی آمار بسیار خوبی است و می توان گفت «مکتب خانه طنز» از پرمخاطب ترین جلسات تخصصی دفتر طنز حوزه هنری است.

این طنزپرداز با بیان این که در طول این هفده جلسه تعداد زیادی از نویسندگان، پژوهشگران و طنزنویسان کنفرانس ارائه کرده و برای حاضران مطالب آموزشی عنوان کردند، اظهار کرد: این مطالب برای حاضران بسیار مفید بود؛ به طوری که توانستیم از همین تعداد جلسه، خروجی داشته باشیم و نویسندگانی را به جامعه طنز کشور معرفی کنیم.

ساکی درباره فعالیت «مکتب خانه طنز» در سال جدید گفت: در سال ۹۴ نیز جلسات «مکتب خانه طنز» را ادامه می دهیم. در این سال، با توجه به این که تعدادی از مخاطبان ما از ابتدای جلسات حضور داشته و اکنون حرفه ای تر از دیگر شرکت کنندگان هستند، این جلسات را در دو گروه ادامه می دهیم که به یک عده آموزش های تخصصی تری ارائه دهیم.

این نویسنده درباره تاثیر این کارگاه ها تاکید کرد: توانستیم چهار پنج نفر طنزنویس خوب را به جامعه طنزنویسی کشور معرفی کنیم که می توانند در فضای رسانه ای و مطبوعاتی کشور فعالیت کنند. ضمن این که یکی از مهم ترین دستاوردهای این جلسات این بوده است که ثابت کرد طنز آموختنی و آموزش دادنی است و بر تکنیک استوار است در حالی که در طول این سال ها بیشتر روی قریحه تاکید وجود داشت. همچنین از اقدامات دیگر این بوده که فضای شعرزده طنز کشور را به سمت فضای داستانی بردیم و آثار خوبی از مخاطبان «مکتب خانه طنز» را در این زمینه شاهد بودیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر