menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز - احمدی- موسوی

«قمپز» بیست و نهم با حال و هوای شب یلدا برگزار شد

بیست و نهمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور طنزپردازان شناخته شده، عبدالجواد موسوی و عباس احمدی و با حال و هوای شب یلدا برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و نهمین محفل طنزپردازان استان قم با حضور طنزپردازان شناخته شده؛ عبدالجواد موسوی و عباس احمدی و با حال و هوای شب یلدا برگزار شد. این محفل شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۶ با استقبال طنزپردازان و علاقمندان به طنز در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد. قمپز بیست و نهم با معرفی سوابق حرفه‌ای عبدالجواد موسوی در زمینه طنز آغاز شد. مهمان محفل قمپز پس از این معرفی کوتاه با حضور در کنار عباس احمدی مجری محفل و مدیر دفتر طنز حوزه هنری قم، بخشی از آثار خود را برای حاضران قرائت کرد.

در ادامه طنز پردازان قمی پشت تریبون قمپز رفتند و آثار منثور و منظومشان را در جمع حاضران مشتاق نشسته و ایستاده در سالن سوره ارائه کردند. یحیی سلطانی، محمدرضا قندی، سید شهاب جدا، صامره حبیبی، محمد علیان، محمد حسین مهدویان، حسین صادقی، سید جواد یثربی، محمد غلامی، علیرضا محمدعلی بیگی، حسن رحمانی‌ نکو، محمدمهدی خان‌محمدی و حدیثه شریفی طنزپردازانی بودند که آثارشان را در این محفل قرائت کردند. سیده زینب موسوی از حاضران در مرحله نهایی مسابقه «خنداننده‌شو»، نیز از جمله طنزپردازانی بود که برای قرائت اثرش پشت تریبون قمپز قرار گرفت.

از برنامه‌هایی که برگزار کنندگان محفل قمپز تدارک دیده‌بودند، توزیع فال حافظ در میان حاضران بود. در پایان محفل نیز با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم از از صامره حبیبی برگزیده مسابقه بداهه طنز جشنواره «سوهان روح» تقدیر شد. همچنین مصطفی فاطمی نویس، معین پوریلان و عباس جواهری رفیع برگزیدگان مسابقه شب یلدای نشریه طنز «زنبیل آباد» هدایای خود را از دست رئیس حوزه هنری قم دریافت کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر