menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی با کلمن به بیست و چهارمین محفل شعر “مهر و ماه” آمد

بیست و چهارمین محفل شعر «مهر و ماه» که به شعرخوانی شاعران استان قم اختصاص دارد با رونمایی از مجموعه شعر طنز دکتر عباس احمدی بنام «کلمن راز» همراه شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و چهارمین محفل شعر «مهر و ماه» که به شعرخوانی شاعران استان قم اختصاص دارد با رونمایی از مجموعه شعر طنز دکتر عباس احمدی بنام «کلمن راز» همراه شد. در ابتدای این محفل که عصر چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۳۹۶ هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، محمد جواد شرافت مجری کارشناس محفل ضمن گرامی‌داشت این رویداد حماسی و ملی به مجموعه شعر شاعران قمی عرضه شده در سیمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره کرد. وی همچنین مجموعه اشعار «چاره‌ها» که گزیده‌ای از رباعی‌های معاصر به انتخاب میلاد عرفان‌پور را شامل می‌شود، معرفی کرد و اشعاری ابیاتی از آن را خواند.

بخش اصلی مهر و ماه بیست و یکم به شعرخوانی شاعران جوان استان اختصاص یافت. در این بخش جواد اسماعیلی، حسن رحمانی‌نکو، سید هادی سعادتمند، مهین صفاری، حسن خسروی وقار، مرضیه سادات یثربی، عباس همتی، زهرا سلیمی، سیدجواد میرصفی، محمد کاوه، سیده تکتم حسینی، امیرعباس بختیاری، ابراهیم چاوشی، علیرضا بهرامی و عباس احمدی تازه‌ترین سروده‌هایشان را برای حاضران در سالن سوره حوزه هنری استان قم قرائت کردند. در فرصت‌های پیش‌آمده در میان قرائت آثار، محمد جواد شرافت به معرفی جشنواره‌ها و رویدادهای هنری ادبی پیش‌رو پرداخت. تکنوازی نی توسط هنرمند جوان علی ولیخانی از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

دیگر بخش محفل مهر و ماه، رونمایی از جدیدترین مجموعه شعر دکتر عباس احمدی «کلمن راز» بود. عباس احمدی این رونمایی متفاوت را «روکم‌نمایی» نامید و درباره این کتاب گفت: «این کتاب ۸ باب دارد که بخش‌هایی از آن قبلا به صورت سریالی در نشریه طنز سه نقطه به چاپ رسیده‌است. در این مجموعه بحث‌هایی درباره مشکلات جوانان و عقاید انحرافی مطرح شده و از این جهت که در قالب طنز ارائه شده به نظر اثر بخشی بیشتری به نسبت بحث‌های جدی خواهد داشت.»

پایان بخش این محفل تقدیر از مرضیه سادات یثربی بود که اثرش با رای حاضران در سالن برگزیده مهر و ماه بیست و یکم لقب گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر