menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزپردازان مطرح کشور با نیشدارو روی آنتن رادیو ایران می روند

برنامه رادیویی «نیشدارو» با حضور طنزپردازان مطرح نظیر شهرام شکیبا، سعید بیابانکی، ناصر فیض، رضا رفیع و … روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، «نیشدارو» با دو ماموریت تقویت روحیه ی شادابی ، امید و نشاط و ترویج روحیه ی انتقاد پذیری و گفتمان انتقاد سازنده از رادیو ایران پخش می شود.

این برنامه با رویکردی طنز و با نگاهی به چند موضوع معرفی مفاخر طنز ایران، بررسی متون طنز معاصر، بخش های طنز ارسالی توسط شنوندگان بصورت تعاملی و معرفی طنزپردازان شهرهای مختلف، گزینش متون طنز از میان مجلات با نگاهی به اتفاقات و مسائل روز و پرداختن به موضوعات فرهنگی،سیاسی،اقتصادی،خانوادگی و …با نگاهی طنز تهیه خواهد شد.

این برنامه بصورت شخصیت محور با حضور طنزپردازان مطرح کشور از جمله: سعید بیابانکی، ناصر فیض، رضا رفیع، خلیل جوادی، صابر قدیمی تولید خواهد شد.

استفاده از افکتهای صوتی مختلف متناسب با موضوع و افکتها و فواصل صوتی طنز جهت جذابیت برنامه استفاده خواهد شد. آیتم طنز جیک جیکستان به طنزهای کوتاه در فضای مجازی می پردازد.

«نیشدارو» به تهیه کنندگی عبدالله علایی ،آیتم سازی وحید بیات،مجری کارشناس سعید بیابانکی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۴۵ الی ۲۲ از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر