menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سامان جعفری منتخب نخستین جشنواره طنز وردس برزیل شد

رییس حوزه هنری کردستان گفت: سامان جعفری کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان توانست جایزه منتخب نخستین جشنواره طنز وردس برزیل با موضوع استفاده منطقی از آب را از آن خود کند.Festival-Veredas-de-Humor

به گزارش شیرین طنز، امین مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ادامه موفقیت های هنری اعضا خانه کاریکاتور حوزه هنری استان، سامان جعفری از هنرمندان جوان و توانمند استان موفق شد در اولین جشنواره طنز وردس 2015 که در شهر وردس برزیل در حال برگزاری است جایزه منتخب این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: برزیل یکی از فعالترین کشورهای جهان از نظر برگزاری جشنواره های طنز و کاریکاتور است و بیشترین کارتونیست های حرفه ای دنیا در این کشور مشغول به کار هستند و معتبرترین جشنواره های کارتون جهان مانند پریسیکیبا و پاراگواچو در این کشور برگزار می شود.
به گفته وی در این جشنواره اندرسون الیویرا از برزیل، کارلوس اگوستو از برزیل و اوکتای بینگو از ترکیه موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و سامان جعفری از ایران جایزه اثر منتخب جشنواره را از آن خود کرد.
رییس حوزه هنری کردستان در ادامه گفت: خانه کاریکاتور حوزه هنری استان در ساختاری جدید و با حضور هنرمندان شاخص استان در مسیر حرفه ای شدن و خلق آثار متناسب با برنامه ها و سیاست های حوزه هنری در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تاثیرگذاری مناسب بر مخاطب و جامعه، برنامه های خود را آغاز کرده است.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که در زمینه های مختلف هنری در استان وجود دارد، به زودی با برنامه ریزی های صورت گرفته این استان به یکی از کانون های اصلی هنر کاریکاتور در کشور تبدیل شود.
سامان جعفری متولد 1366 شهر سنندج است و تا به حال در جشنواره بین المللی مرز برلین و چندین جشنواره کشوری موفق به کسب مقام برتر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر