menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رحیمی : برنامه‌های طنز در دستور کار صدا و سیمای مرکز خوزستان

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: برنامه‌های طنز از مردادماه تا اواخر مهرماه در دستور کار صدا و سیمای مرکز خوزستان قرار گرفته است.

به گزارش شیرین طنز، مسلم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: در زمان‌هایی که با ماه‌هایی از سال که برنامه طنز منافات با مراسمات ویژه ماه، نظیر محرم و صفر نداشته باشد، برنامه‌های طنز در قالب چند بسته ویژه از صداوسیما خوزستان پخش می‌شود.

وی افزود: بسته‌هایی به عنوان طرح شادمانه در صدا و سیمای خوزستان اجرا می‌شود که در این طرح از قالب‌ها و سوژه‌های طنز مانند دوربین مخفی استفاده شده است. مدیرکل صداوسیما استان خوزستان عنوان کرد: برنامه‌های در حال تولید سازمان صداوسیما مرکز خوزستان 30 دقیقه‌ای خواهد بود که امیدواریم با استقبال خوب هم‌استانی‌های روبه‌رو شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌ هلال و هیل که در ماه مبارک رمضان بر روی آنتن رفت با دو بخش طنز و رسمی بود که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت. مسلم رحیمی اظهار داشت: برنامه هلال و هیل به دلیل استقبال بالای مخاطبان مقرر شد که با دو زبان فارسی و زبان عربی در چند سریال جداگانه آماده پخش شود.

وی افزود: تولید برنامه‌های طنز از جدی‌ترین اهداف سازمان صداوسیما مرکز خوزستان است و با اهتمام ویژه تولید این برنامه‌ها را شروع کردیم. مدیرکل صداوسیما خوزستان گفت: برنامه ویژه دیگر برنامه‌های شبانه سازمان صداوسیما خوزستان است که با حضور در بین مردم به تهیه گزارشی شاد می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: حضور سازمان صداوسیما خوزستان در میان مردم تنها به مرکز استان اختصاص ندارد و در شهرستان‌های دیگر و مکان‌های طبیعی این طرح را اجرا می‌کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر