menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جنگ فرهنگی، هنری و مفرح «لبخند سرخ» با حضور رضا رفیع برگزار شد

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جامعه کنونی نیازمند برنامه های شاد و مفرح است و در این میان طنز جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، جنگ فرهنگی، هنری و مفرح «لبخند سرخ» به مناسبت دهه مبارک فجر چهارشنبه شب با حضور رضا رفیع طنزپرداز و مجری تلویزیونی برنامه «منبع موثق»، اعضاء شورای اسلامی شهر قزوین، جمعی از خانواده ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حکمت الله داودی در این مراسم اظهارداشت: امروزه با مشکلاتی که در عرصه های مختلف جامعه دیده می شود شاهد کمبود شادی و نشاط در میان مردم هستیم که باید آن را جبران کنیم.

داودی بیان کرد: در کنار برنامه های مذهبی باید برای برنامه های شاد هم فکری کنیم تا مردم دچار یاس و افسردگی نشوند و بتوانند مشکلات را تحمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد:با افزایش دو برابری بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین درصددیم برنامه های طنز و شاد بیشتری را در قزوین برگزار کنیم تا کمی فضای مفرح تری را برای شهروندان رقم بزنیم.

در ادامه قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های فرهنگی اظهارداشت: خوشبختانه با ورود منتخبان جوان به شورای شهر شاهد پویایی در برنامه ها هستیم.

وی بیان کرد: رویکرد شورای دوره پنجم شفافیت است تا همه جلسات و تصمیمها شفاف باشد تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

قافله باشی اضافه کرد: در کنار کارهای عمرانی و فرهنگی باید کارهای شادی بخش در برنامه ها گنجانده شود و طنز در این میان می تواند نقش مهمی ایفا کند.

عضو شورای شهر قزوین اظهارداشت: در اقدامی فرهنگی خانه عارف قزوین را تملک کرده ایم تا بازسازی شود که با این کارضمن حفظ و نگهداری از بناهای ارزشمند تاریخی گامی در مسیر معرفی هویت فرهنگی کشور و استان نیز برداشته خواهد شد.

در این مراسم استندآپ توسط هنرمند قزوینی مرتضی عاشوری و موسیقی برای شرکت کنندگان اجرا شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر