menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب شوشو

مجموعه داستان طنز «شوشو» به چاپ دوم رسید

مجموعه داستان طنز «شوشو» اثر سیدسعید هاشمی که نشر کتابستان معرفت منتشر کرده به چاپ دوم رسید.

طنزی برای نوجوانان چاپ دومی شد!

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ دوم مجموعه داستان‌های طنز «شوشو» اثر سیدسعید هاشمی توسط نشر کتابستان معرفت روانه کتابفروشی‌ها شده است.

بر اساس این گزارش مجموعه طنز «شوشو» برای مخاطب نوجوان نوشته که در آن با زبان طنز به موضوعات و مسائل حوزه نوجوانی اشاره می‌کند. مشکلاتی که هاشمی در این کتاب به آنها اشاره می‌کند به دلیل پیشرفت تکنولوژی روز به روز در حال گسترش است در حالی که تا پیش از آن خبری از آن نبوده است.

سادگی و راونی این اثر آن را متمایز کرده و به اعتقاد نویسنده بهترین طنزنوشته‌هایش در قالب «شوشو» گردآوری شده است. پرداختن به مسائل امروز با زبان طنز و در قالب داستان سبب شده مجموعه داستانی متفاوت و البته جذاب را شاهد باشیم.

پرداختن به مسائل روز با زبان طنز یکی از راه‌‌هایی است که هم به موضوعات روز اشاره شود و هم از تندی و تلخی ماجرا کاسته شود تا در کنار این خواننده با واقعیت راحت‌تر کنار بیاید. به همین دلیل اقبال از آثار طنز بیش از آثار جدی است و خواننده ارتباط بی‌واسطه‌ای با اصل موضوع برقرار می‌کند.

چاپ دوم مجموعه داستان طنز «شوشو» اثر سیدسعید هاشمی را نشر کتابستان معرفت در ۱۲۹ صفحه و با قیمت ۱۲ هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر