menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شکرستان

توزیع قسمت ششم مجموعه طنز “شکرستان”

قسمت ششم مجموعه انیمیشن «شکرستان» از تولیدات مرکز مطالعات انیمیشن حوزه هنری در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مجموعه انیمیشن «شکرستان» که پیش از این ۵ قسمت از آن وارد بازار شده بود؛ از ۱۲ مردادماه ششمین قسمت این مجموعه از سوی موسسه هنرهای تصویری وارد نمایش خانگی خواهد شد.

شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت، داستان‌هایی را در یک شهر قدیمی و خیالی دنبال می کند. هر قسمت از این مجموعه داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر درآمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

شکرستان

کارگردان مجموعه “شکرستان” بابک نظری و سعید ضامنی و تهیه کننده آن سید مسعود صفوی است. مرحوم استاد جلال ذوالفنون به عنوان آهنگساز و مرتضی احمدی به عنوان راوی با این مجموعه همکاری داشته‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر