menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیش از ۶۰۰ کاریکاتور به اولین جشنواره ی کارتون شرکت گاز ارسال شد

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار خانوار روستایی در این استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، نخستین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با موضوع انرژی ۲۰ بهمن ۹۵ به میزبانی استان البرز افتتاح شد.

این جشنواره ۱۱۶ هنرمند ایرانی و ۱۵۹ کاریکاتوریست خارجی آثار خود را به نمایش گذاشتند.

این آثار از مجموع بیش از ۶۰۰ کاریکاتور ارسال به دبیرخانه جشنواره انتخاب شده است.

در مراسم افتتاح جشنواره بین‌المللی کاریکاتور با موضوع انرژی، حسین تقی‌نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: امسال مقام عظمای ولایت فرمان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را صادر فرمودند و همه دستگاه‌ها موظف بودند که در حوزه کاری خود، این سیاست‌ها را اجرا کنند.

وی افزود: در حوزه گاز و انرژی نیز شرکت ملی گاز و ادارات استانی، طرح‌های خوبی در دو بخش توسعه خدمات‌رسانی و گازرسانی و همچنین فرهنگ‌سازی برای اصلاح الگوهای مصرف را در دستور کار قرار دادند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: در بخش توسعه خدمات‌رسانی، اولویت ما گاز رسانی به مناطق سردسیر روستایی و روستاهای کم‌برخوردار و محروم بود.

تقی‌زاده گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ هزار خانوار روستایی در استان البرز به شبکه گاز شهری متصل و از این نعمت برخوردار شدند.

وی بیان داشت: همچنین امسال بیش از ۳۰ هزار مشترک جدید در استان البرز به شبکه گاز شهری متصل شدند که اقدام ارزشمندی بوده و نشان دهنده تلاش شرکت ملی گاز برای توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به ضرورت اصلاح الگوهای مصرف در حوزه انرژی گفت: خوشبختانه ما در کشور از نعمت گاز و نفت برخوردار هستیم، اما نمی‌توانیم بدون توجه به نیازهای نسل‌های آینده این نعمت را به هدر دهیم.

تقی‌زاده گفت: نعمتی که امروز در اختیار ما قرار دارد، باید به نسل‌های بعدی نیز منتقل شود، لذا نیاز داریم با اصلاح الگوهای مصرف، صرفه‌جویی و مصرف صحیح را در دستور کار همه افراد جامعه قرار دهیم.

وی بیان داشت: تحقق این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است و نیاز داریم که با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری، این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر