menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

افتتاح نمایشگاه کاریکاتورهای وحید کشاورز در ازنا

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان آل‌سقوط با موضوع حادثه منا در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ازنا افتتاح شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از ازنا، نمایشگاه کاریکاتور با عنوان آل‌ سقوط با موضوع حادثه منا و شیطنت‌های کشور عربستان در کشورهای شیعه‌نشین منطقه در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ازنا افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور علی‌اکبر جاهد معاون فرماندار، محمد رسولی رئیس شورای اسلامی شهرستان، حجت‌الاسلام احمد صالحی مسئول ستاد اقامه نماز، علی‌محمد زیدوندی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح و بازدید انجام شد.

علی‌محمد زیدوندی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: رفتار عربستان در قبال حادثه منا با رفتار داعش قابل مقایسه است.

وی ادامه داد: اینکه در امن‌ترین نقطه جهان حادثه‌ای این چنین رخ دهد، چیزی جز شیطنت و بی‌لیاقتی حاکمان عربستان نیست و هرگز از یاد ملت ایران و دیگر کشورها نمی‌رود.

حجت‌الاسلام احمد صالحی اظهار داشت: این بی‌کفایتی آل‌سعود ظلم بزرگی بر مسلمانان کرد و هزاران مسلمان بی‌گناه در این حادثه جان خود را از دست دادند.

این نمایشگاه شامل 20 تابلو کاریکاتور از آثار وحید کشاورز کاریکاتوریست شهرستان ازنا است که از این تعداد 11 تابلو به حادثه منا و مابقی به شیطنت‌های عربستان در کشورهای منطقه پرداخته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر