menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انجمن کاریکاتور همدان

افتتاحیه دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» با موضوع صلح و بشر دوستی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: در نخستین روز از دهه مبارک فجر دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» با موضوع صلح و بشر دوستی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، داوود ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» 12 بهمن 93 گشایش می‌یابد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این جشنواره عصر 12 بهمن 93 و با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی، علاقمندان و هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای دومین دوره این جشنواره بیش از 400 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده، افزود: داوری این آثار در دو مرحله و توسط اساتید برجسته کشوری صورت پذیرفته که در مرحله اول 50 و در مرحله دوم نیز سه اثر به عنوان آثار برتر و سه اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان ضمن تشکر از مساعدت سازمان جمعیت هلال احمر استان گفت: در صبح روز 12 بهمن ماه کارگاه آموزشی کاریکاتور با حضور استاد مسعود ضیائی، کاریکاتوریست برجسته کشور در محل سالن امام رضا(ع) مجتمع شهید آوینی برگزار خواهد شد که شرکت در این جلسه برای عموم نیز آزاد است.

وی گفت: پس از مراسم افتتاحیه این جشنواره، نمایشگاه آثار برتر این جشنواره نیز در محل گالری استاد محمود زنگنه مجتمع آوینی گشایش خواهد یافت که 50 اثر برتر کاریکاتور ارائه شده از سراسر کشور به مدت یک هفته برای بازدید عموم به نمایش درخواهد آمد.

ابوترابی ضمن دعوت از همه علاقمندان هنر بخصوص هنر کاریکاتور برای شرکت در این مراسم افزود: کتابچه 50 اثر برتر دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» نیز طراحی و منتشر شده که در روز افتتاحیه به حاضرین در مراسم اهدا خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر