menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

همدان

ارسال 400 اثر از 140 هنرمند به دومین جشنواره ملی کاریکاتور «کاسنی» همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور همدان ارسال شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار داشت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر امسال دومین دوره جشنواره ملی کاریکاتور همدان «کاسنی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر و انجمن کاریکاتور استان و با موضوع «صلح و بشر دوستی» با همکاری هلال احمر استان و انجمن کاریکاتور همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پس از انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی کاریکاتور همدان (کاسنی) در آذرماه، 400 اثر از 140 هنرمند برجسته از استان‌های همدان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، اصفهان، فارس، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، مرکزی، لرستان، کردستان و زنجان به دبیرخانه جشنواره رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: هیئت داوری اولیه و انتخاب آثار متشکل از طاهر شعبانی، علی پاک‌نهاد و محمود نظری، پس از چندین ساعت بررسی و رأی‌گیری تعداد 50 اثر را برای نمایش و چاپ در کتاب جشنواره انتخاب کردند. برای داوری مرحله دوم آثار راه‌یافته به دبیرخانه جشنواره از استاد عباس ناصری (از خراسان شمالی) یکی از برجسته‌ترین هنرمندان و داوران بین‌المللی کشور نیز استفاده می‌شود.

عبادی بیان کرد: هنرمندان مطرح زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره آثار خود را ارسال کرده‌اند که به برگزیدگان نهایی علاوه تندیس و لوح یادبود به ترتیب نفر اول «10 میلیون ریال»، نفر دوم «7 میلیون ریال» و نفر سوم «5 میلیون ریال» جوایز نقدی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه آثار این جشنواره از 12 بهمن در گالری استاد زنگنه واقع در مجتمع شهیدآوینی برگزار خواهد شد افزود: آیین افتتاح جشنواره و مراسم اهدای جوایز برندگان نیز در همان تاریخ در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار می‌شود.

عبادی با تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره با همکاری هلال احمر میسر شده، افزود: پس از اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام، بخش ویژه‌ای نیز با عنوان «پیام‌آور صلح و رحمت» در این جشنواره دایر شده که آثاری با موضوع تکریم شخصیت پیامبر اسلام به نمایش درخواهد آمد.کارگاه آموزشی کاریکاتور نیز با حضور استاد« مسعود ضیایی» مهمان ویژه این جشنواره در تاریخ 12 بهمن در سالن کنفرانس مجتمع شهیدآوینی برگزار می‌شود که شرکت برای عموم آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر