menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

من یک گوزن بودم

احمد اکبر پور کتاب تصویری من یک گوزن بودم را راهی بازار کرد

احمد اکبرپور که به تازگی کتاب تصویری «من یک گوزن بودم» را راهی بازار کرده گفت با رمان نوجوانانه‌ای دست به قلم است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، کتاب تصویری «من یک گوزن بودم» که کار تصویری آن با قلم نرگس محمدی انجام شده، راهی بازار شده است.

تصاویر این کتاب پیش‌تر برنده جایزه اول مسابقه بین‌المللی تصویرگری کره جنوبی «سی.جی ۲۰۰۹»، برگزیده مسابقه تصویرگری پرتغال «ایلو ستروارته ۲۰۰۹» و برگزیده مسابقه تصویرگری «کتاب کودک شارجه ۲۰۱۴» شده بودند.

اکبرپور درباره این کار خود گفت: این کتاب جزو معدود کتاب‌هایی است که کار تصویرگری آن بر نگارشش تقدم دارد. در واقع من بر اساس تصاویر این کتاب با ماجراسازی برای آن‌ها داستانی نوشته‌ام.

من یک گوزن بودم

در پشت جلد این کتاب تصویری آمده است:

«گوزن زخمی شده است و می‌داند که باید زودتر از چنگ شکارچی‌های پادشاه فرار کند، اما آن طرف‌تر پادشاه از اسب افتاده و افسار اسبش به درخت گیر کرده است. پادشاه هم مثل گوزن زخمی است.»

اکبرپور این روزها نگارش رمان نوجوانانه‌ای را در دست دارد که حوادث آن به مدد شخصیت محوری نواجونی به اسم پدرام پیش می‌رود. پدرام این رمان، طی ماجرایی وارد عصر نادری و دوره ناصرالدین شاه می‌شود و ماجراهایی فانتزی را با اتکا به تاریخ خودساخته نویسنده سامان می‌دهد.

این کتاب که با رگه‌های طنز همراه است، به نگاه دیکتاتورمنشانه پادشاهان ایران اشاره می‌کند و تاکنون ۵۰ درصد کار نگارش آن به اتمام رسیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر