menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

آشنایی عموم جامعه با طنز و تئاتر

احسان جانمی از شرکت کنندگان هشتمین جشنواره طنز سوره، در بخش نمایش، اجرای نمایش‌های طنز را دارای اثرات مثبت اجتماعی می‌داند و معتقد است که اثرات واقعی جشنواره را باید در دوره‌های آینده آن بررسی کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، احسان جانمی از شرکت کنندگان هشتمین جشنواره طنز سوره، در بخش نمایش، در مورد لزوم ایجاد جشنواره‌های تخصصی طنز و حمایت از آن گفت: اضافه شدن بخش نمایش به جشنواره طنز سوره یک اتفاق خوب است و به طور قطع می‌تواند سبب اتفاقات خوبی در هر دو عرصه طنز و نمایش بشود.

وی افزود: اگر جشنواره به خوبی برگزار شود و یک نگاه طنز و نقادانه در آثار نمایشی وجود داشته باشد، می‌تواند اثرات اجتماعی مثبتی را برای جامعه فراهم سازد؛ اما اثرات تئاتری این جریان را باید در دوره‌های بعد که جشنواره اول به پایان رسیده است ارزیابی کرد. این کارگردان جوان تئا‌تر درباره تدابیری که می‌توان از جشنواره برای عموم جامعه استفاده کرد، گفت: حمایت مناسب از آثار نمایشی برای اجرای عمومی در تهران و شهرستان‌ها می‌تواند عموم جامعه را با مقوله طنز و تئا‌تر در سطح با کیفیت آشنا کند و آن‌ها بتوانند برای لحظاتی شاد باشند، این نشاط اثرات خود را در جامعه منتشر خواهد کرد.

پوستر هشتمین جشنواره طنز سوره

جانمی سپس در مورد جایگاه حوزه هنری در جریان هنری جامعه گفت: هیچ شکی در مورد قدرت و جایگاه والای حوزه هنری در جریان هنری اجتماع نیست. حتی می توان گفت از بسیاری از ارگان‌های متولی هنر عملکرد بهتری دارد و از هنرمندان حمایت‌های مناسبی انجام می‌دهد. وی افزود: این موضوع حتی در نگاه عمیق‌تر، در چیدمان هیئت داوران بخش تئا‌تر جشنواره طنز سوره نیز خود را نشان می‌دهد؛ داورانی که هر یک با سابقه هنری طولانی، با جسارت، خلاقیت و دقت نظر مسئولان حوزه انتخاب شده‌اند و این خود نشانی از سطح بالای حوزه هنری و جشنواره‌های آن محسوب می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر