menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آثار طنز برگزیده نهمین جشنواره ملی بهار

هیأت داوری آثار بخش ادبی جشنواره ملی بهار به کار خود پایان داد و آثار برگزیده جشنواره در این بخش مشخص شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در مجموع ۴۴۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره رسید که طی یک ماه گذشته کار داوری این آثار به سرپرستی استاد رشید کاکاوند و سه تن از دیگر داوران به انجام رسید.

در بخش ادبی جشنواره، ۱۷۶ قطعه کاریکلماتور، ۱۲۶ قطعه شعر کلاسیک، ۹۵ قطعه شعر نو، ۲۶ قطعه شعر طنز و ۲۰ قطعه متن طنز دریافت شده است.

در آخرین نشست هیأت داوری که در محل معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار گردید، جمع‌بندی نهایی انجام و برگزیدگان در پنج قالب شعر نو، شعر کلاسیک، شعر طنز، متن طنز و کاریکلماتور مشخص شدند.

جشنواره ملی بهار

بر اساس آیین‌نامه این دوره جشنواره، هر قالب ادبی سه برگزیده دارد که مقرر است در اختتامیه این جشنواره ملی که هفدهم اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود از برگزیدگان تقدیر شود.

نهمین دوره جشنواره ملی بهار، با محوریت تبیین وجوه نظری و کارکردی «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» و در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی و رسانه فراخوان شده است.

گفتنی است دبیرخانه بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز مستقر است و این جشنواره توسط مرکز فرهنگی دانشجویی امام و انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر