menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان بخش طنز نهمین دوره جشنواره ملی بهار

فراخوان بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار اعلام شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار، ویژه تبیین وجوه نظری و کارکردی شعار سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» با همکاری این مرکز و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمامی دانشجویان علاقمند می‌توانند با ارائه آثار در موضوعات اعلام شده در این جشنواره شرکت کنند.از جمله موضوعات این جشنواره در بخش ادبی می‌توان به «وظایف و حقوق متقابل دولت و ملت» و «مصادیق و شاخص‌های ظهور و بروز همدلی و همزبانی دولت و مردم (نظیر: قانون‌گرایی، اعتدال، وحدت، انتخابات، دفاع مقدس، صداقت و راست‌کرداری، عمل به تعهدات، اعتماد متقابل و …)» اشاره کرد.

جشنواره ملی بهار

«موانع تحقق همدلی و همزبانی دولت و مردم»، «میزان پایبندی نخبگان، جریان‌های سیاسی، رسانه‌ها، مردم و مسئولان به همدلی و همزبانی دولت و مردم» و «همدلی و همزبانی متقابل دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌ها»، نیز از دیگر محور‌های اعلام‌شده برای بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار است.

بخش ادبی این جشنواره ملی در پنج رشته شامل: شعر کلاسیک، شعر نو، شعر طنز، متن طنز و کاریکلماتور برگزار می‌شود و ارسال آثار و شرکت همزمان در رشته‌های مختلف این بخش بدون مانع است. و دریافت آثار صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره از طریق baharfestival.ir امکان‌پذیر و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30 آذرماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مراجعه و یا با شماره تلفن‌های

16-02166970614 و 02634505151 تماس حاصل فرمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر