menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره چرند و پرند

یادداشت مدیر هنری و رسانه‌ای جشنواره طنز «چرند و پرند»

مدیر هنری و رسانه‌ای جشنواره طنز «چرند پرند» در آستانه اتمام مهلت ارسال آثار به این جشنواره یادداشتی منتشر کرده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسن حیاتی‌پور، مدیر هنری و رسانه‌ای جشنواره طنز «چرند پرند» در یادداشتی کوتاه از نویسندگان و هنرمندانی که آثار خود را برای این جشنواره ارسال کرده‌اند قدردانی کرد. در یادداشت او آمده است:

«در دوران پست‌مدرن همه چیز آنی و زودگذر است و معمولا گفتمان غالب و مسلط مابقی صداها و نواها را به حاشیه می‌راند، ما برآنیم همه توانمان را به خدمت بگیریم تا صداهایی که کمتر شنیده شده‌اند، جلوه‌گری کنند. به قول شاملوی بزرگ:
آن که سکوت می کند
به ناچار لب فرو می‌بندد
اما آنگاه که زمانه
زخم‌خورده و معصوم
به شهادتش طلبد
به هزار زبان سخن خواهد گفت

جشنواره طنز «چرند پرند» با رویکردی مستقل و آزاد در موضوع، بنا را در ابتدای راه بر این نهاد، که در قدم اول، روشی صحیح برای دوره‌های بعد جشنواره در پیش بگیرد. مشاوره با نویسندگان و هنرمندان فرهیخته کشور در تمامی مراحل جشنواره، جدا از هر تفکر و سلیقه‌ای، برای پربار کردن جشنواره لازم و ضروری می‌نمود، که از این هنرمندان و فرهیختگان تشکر و قدردانی می‌شود.

حال با تمام فراز و فرودهایی که تاکنون این جشنواره در قدم اول طی نموده، به انتهای زمان مهلت تمدید ارسال آثار نزدیک شده‌ایم، از تمامی هنرمندان و نویسندگانی که برای جشنواره طنز «چرند پرند» آثار ارزشمندشان را ارسال کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

محمدحسن حیاتی‌پور، مدیر هنری و رسانه‌ای جشنواره «چرند پرند» در ضمن انتشار این یادداشت از اعلام اسامی هیئت داروان هر بخش این جشنواره در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

علیرضا جباری دارستانی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر