menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حسین رحیم خانی

گفت‌ و گو با حسین رحیم خانی از توفیق تا گل آقا در سلول گفت و گو

در فرآیند ساخت سلول گفت‌وگو، اولین الویت ما گفت‌وگو با پیشکسوت‌های این رشته بود، برای همین به سراغ اساتیدی رفتیم که کارشان در روزنامه توفیق و نشریات دیگر آن دوران چاپ می‌شد. حسین رحیم خانی یکی از چهره‌های شاخص این نسل است. بی‌شک حرف‌های او که با افرادی چون دولو و.. معاشرت داشته، شنیدنی خواهد بود.

در قسمت بیست‌ودوم «سلول گفت‌وگو» ببینید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از اعتمادآنلاین، در دهه هفتاد وقتی خانه کاریکاتور ، جلساتی به بهانه‌های مختلف برگزار می‌کرد، استاد رحیم‌خانی را برای اولین بار دیدم. آن هم به این شکل که در آن جلسات معمولا دو تن از استادان کاریکاتور بلند می‌شدند و اعتراض می‌کردند که یکی از آن‌ها حسین رحیم خانی بود. راستش را بخواهید در آن سال‌ها جرات نمی‌کردم با ایشان دیالوگ برقرار کنم تا این که یک بار مسیرمان یکی بود و استاد زحمت کشیدند و من را رساندند. در این مسیر صحبت کردیم و من راز اعتراض‌های او را فهمیدم.

خلاصه آنچه که او به آن معترض بود، عدم توجه نسل‌های جدید به این امر بود که پله‌هایی را که نسل جدید پا روی آن گذاشته و بالا آمده، نسل‌های قبل برایشان ساخته‌اند و…. در فرآیند ساخت سلول گفت‌وگو، اولین الویت ما گفت‌وگو با پیشکسوت‌های این رشته بود، برای همین به سراغ اساتیدی رفتیم که کارشان در روزنامه توفیق و نشریات دیگر آن دوران چاپ می‌شد. حسین رحیم خانی یکی از چهره‌های شاخص این نسل است.

بی‌شک حرف‌های او که با افرادی چون دولو و… معاشرت داشته، شنیدنی خواهد بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر