menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کسب مقام برتر جشنواره کاریکاتور چهره چین توسط جوان قوچانی

داوود هوشمند کاریکاتوریست جوان قوچانی در نخستین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور چهره چین ۲۰۱۸ با کاریکاتور چهره آلبرت انیشتین توانست مقام برتر را از آن خود کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از قوچان، اولین جشنواره بین‌المللی کاریکاتور چهره چین ۲۰۱۸ در موضوع چهره افراد مشهور در عرصه سیاست، هنر، ورزش، اقتصاد و غیره برگزار شد که تمامی هنرمندان سراسر جهان با هر ملیتی در آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

داوود هوشمند کاریکاتوریست جوان قوچانی که از ۱۴ سالگی به‌صورت خودآموخته این رشته هنری را آغاز کرده و ادامه می‌دهد توانست در این مسابقات با کاریکاتور چهره آلبرت انیشتین مقام برتر را از آن خود کند.

گفتنی است، هیئت‌داوران پس از بررسی آثار رسیده به این دوره از مسابقات، تعداد ۱۲۳ اثر را به‌عنوان آثار برتر انتخاب کرده‌اند که آثار منتخب چاپ و به‌صورت حرفه‌ای در نمایشگاه Guardian Art Center شهر پکن به نمایش درمی‌آید و از تمامی منتخبین به‌منظور حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل خواهد آمد.

همچنین این کاریکاتوریست جوان اهل قوچان سال گذشته توانست مقام اول مسابقات کاریکاتور در مادرید اسپانیا را با موضوع آزاد به دست آورد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر