menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هفدهمین محفل طنز قندشکن

کسب روزی حلال در هفدهمین محفل طنز «قندشکن» یزد

طنزپردازان یزدی با رزق و روزی حلال به هفدهمین محفل طنز «قندشکن» می‌‌آیند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد گفت: هفدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «روزی حلال» چهارشنبه ۱۲ دی‌ماه از ساعت ۱۸ در نارنجستان هنر این نهاد برگزار می‌شود.
محمدصادق کوچک‌‎زاده افزود: در این محفل ادبی نویسندگان، طنزپردازان و شاعران جوان و پیشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در زمینه کسب رزق، اهمیت و برکت روزی حلال، خرید و فروش درست، راستگویی در معامله، پرداخت خمس و زکات، عواقب لقمه حرام در زندگی و همچنین موضوعات گوناگون ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه مهدی فرج‌اللهی ـ‌نویسنده، شاعر و طنزپرداز کشوری‌ـ اجرای این برنامه را بر عهده دارد، گفت: احمد رضا قدیریان شاعر مطرح استان نیز به عنوان کارشناس در این محفل حضور خواهد داشت.
کوچک‌‎زاده ادامه داد: طبق روال همیشه در پایان به آثار برتر از نگاه کارشناس و مهمان برنامه جوایزی اهدا می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان ضمن دعوت از عموم مردم از جمله هنرمندان و علاقه‌مندان طنز برای شرکت در این محفل شاد و بانشاط اظهار داشت: محافل ماهانه طنز «قندشکن» از دهه فجر ۹۵ در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران این محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه و خواندن در این محافل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.
محافل ماهانه طنز «قندشکن» معمولا چهارشنبه‌های اول هرماه در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر