menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ورود خواننده ها ممنوع

کتاب طنز “ورود خواننده ها ممنوع” نوشته ی جلال صابری نژاد منتشر شد

کتاب ورود خواننده ها ممنوع نوشته ی جلال صابری نژاد، متشکل از ۹ داستان طنز آلود فرهنگی اجتماعی با موضوعاتی از قبیل ارث، انتخابات، ازدواج، کشف حجاب، حضور شبکه‌های اجتماعی در خانواده و … به مشکلات و معضلات جامعه انسانی امروز ایران زمین پرداخته است.

ورود خواننده ها ممنوع
در تقدیم نامه این کتاب می خوانیم :
از اونجایی که دیگهِ دوره تقدیم کردن کتاب به نام‌های همسرم، مادرم، برادرم، خواهرم و عزیزترین کَسم گذشته است. تصمیم گرفتم کتاب را به اقشار دیگری از جامعه تقدیم نمایم، از جمله :
بیکاران عزیز جامعه، به دلیل زیادی وقت. دختران بی‌شوهر و پسران بی همسر؛ زنان بیوه و دختران تُرشیده، جامعه وافوری‌ها و منقلی‌ها و الخصوص صنف معتادان عزیز؛ مردم فرهیخته عزیز ایران چه این ور آبی‌ها و چه اون ور آبی‌ها، پسران ابرو برداشته، ساپورت‌ پوشان و شُرتک پوشان ایرانی و البته سرباز فراری‌ها و زندانی‌های در بند؛ احزاب موافق و مخالف که سیاسی‌ها هم از قلم نه اُفتاده باشند. خلاصه مُرده‌ها و زنده‌ها و صد البته کسانی که هنوز به دنیا نیامده‌اند. موجودات کُرات دیگر از قبیل کره ماه، مریخ، مشتری، خلاصه لُپ کلام تقدیم به هر موجود زنده‌ای که در این دنیای فانی نفس می‌کشد.
شایان ذکر است به علت فضای تشُنج آلود متن کتاب ناچاریم دسته‌ای از اقشار بیان شده را فاکتور بگیریم به‌عنوان نمونه پیرمردها و پیرزن‌ها، بازنشتگان کشوری و اداری، البته به جز پیرمردها و پیرزن‌هایی که در خانه سالمندان ساکن هستند آن هم به دلیل کمبود محبتی که عزیزترین کَسانشان از آنها دریغ کرده‌اند ما نمی‌توانیم محبت حاصل از متن کتاب را از آنها دریغ نماییم.
پُر چانگی نکنیم و قلم را به دست شما بسپاریم تا به هر کسی که دوست دارید تقدیم کنید.

ورود خواننده ها ممنوع از سوی انتشارات اریترین با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر