menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهارمین جشنواره مطبوعات یزد

چهارمین جشنواره ی منطقه‌ ای مطبوعات و خبرگزاری‌ ها به میزبانی یزد برگزار می شود

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، سهیل شریعتمداری از برگزاری چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب به میزبانی یزد خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف افزایش رقابت تأثیرگذار و رشد کیفی و محتوایی نشریات و به ویژه ارتباط مستمر بین نشریات محلی استان‌های ذکر شده برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به همت خانه مطبوعات یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای تخصصی و صنفی رسانه‌ای برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد: انتظار این است که کلیه روزنامه‌نگاران، نویسندگان و خبرنگاران نشریات محلی استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب، سرپرستی‌های نشریات سراسری و همچنین نمایندگان خبرگزاری‌های فعال در این استان‌ها برای شرکت در این جشنواره حضور به هم رسانند

شریعتمداری با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش اصلی این جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش تصویری (حداقل سه عکس)، تک عکس در حوزه‌های مختلف مطبوعات، صفحه‌آرایی روزنامه‌ای، صفحه‌آرایی مجله‌ای، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز تصویری (کاریکاتور) و طنز مکتوب است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه آثار بخش ویژه فقط در سه رشته سرمقاله، گزارش، یادداشت و مصاحبه قابل‌قبول است، خاطرنشان کرد: محورهای این بخش را «نقش شخصیت‌های یزد در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی»، «فرخی یزدی، اخلاق رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری مسئولانه و عمل‌گرا»، «مصرف بهینه آب»، «چالش‌های پیش روی جوانان»، «ترویج ورزش»،‌ «شهروند آگاه، شهر آباد»، «مطبوعات و شهر جهانی» و «رسانه و مسئولیت اجتماعی» تشکیل می‌دهند.

وی، مهلت تعیین‌شده برای ارسال آثار را تا پایان وقت اداری سی‌ام آبان‌ماه سال جاری عنوان کرد و ابراز داشت: شرکت‌کنندگان بایستی آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.pressfestival.ir بارگذاری کنند که آثار ارائه شده بایستی در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ آبان‌ماه ۹۷ در یکی از نشریات محلی، سراسری یا خبرگزاری‌های دارای مجوز درج شده باشد.

دبیر اجرایی این جشنواره در پایان با اشاره به اینکه آثار چاپ شده در بولتن‌های داخلی، نشریات دانشجویی و وبلاگ‌ها قابل‌قبول نیست، تأکید کرد: هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش اصلی و سه اثر در بخش ویژه به این جشنواره ارسال کند؛ همچنین برای هر اثر تکمیل فرم و بارگذاری عکس در سایت جشنواره الزامی است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر