menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نهمین شماره نشریه طنز سه نقطه

پرونده‌ی اینستاگرام در نهمین نشریه‌ی طنز سه‌نقطه

تازه‌ترین شماره نشریه «سه نقطه» با پرونده‌ای درباره اینستاگرام منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرنگار مهر، نهمین شماره از نشریه طنز «سه نقطه» با پرونده‌ای ویژه اینستاگرام روانه کیوسک‌های مطبوعاتی شد.

«سه نقطه» در این شماره خود بر خلاف رویه سابق که بیشتر به سوی شعر منعطف بود، محتوای خود را در قالب نثر و ادبیات فارسی به مخاطب عرضه کرده است و این اتفاق زیر نظر شورای سردبیری متشکل از عباس حسین‌نژاد ، حسام‌الدین مطهری و احسان حسینی‌نسب انجام پذیرفته است.

در این شماره از سه نقطه داستان‌های طنزآمیزی از امرالله احمدجو ، محمد حسین جعفریان و سید اکبر موسوی به مخاطبان عرضه شده است.

در پرونده ویژه نشریه برای اینستاگرام نیز مطالبی از احسان محمدی ، فهیم عطار ، حامد داراب ، غلامرضا طریقی ، هادی مقدم‌دوست ، مجید خسرو انجم ، میلاد عبدالوهاب ، میلاد عبدالوهاب و… به چشم می‌خورد.

محمود فرجامی نیز در این شماره در قالب مقاله‌ای با عنوان استندآپ کمدی از الف تا ی با زبانی طناز درباره این پدیده هنری نمایشی به صحبت پرداخته است.

در بخش نیم‌خط از این نشریه نیز جستارهایی درباره فعالیت در اینستاگرام با قلم آراز بارسقیان، مریم فردی، زیتا ملکی و محمد امین کریم‌پور درج شده است. سارا شمیرانی نیر مطلبی طنز درباره چگونگی تبدیل شدن به یک فعال بالقوه در اینستاگرام به نگارش درآورده است و سارا زیباکلام نیز گزارشی درباره زندگی هار اینفلوئنسر موفق در قالب گفتگو با آنها بازگو کرده است.

شماره نهم نشریه سه‌نقطه با قیمت ۲۹ هزار تومان منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر