menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمید حیدر پناه

ویژه نامه “خطرنگار” منتشر شد

به مناسبت پاسداشت روز خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه ی رسانه و خبر، ویژه نامه «خطرنگار» به همت جوانان ایلامی و همکاری تلاشگران این عرصه منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا مجری و سردبیر این ویژه نامه در گفتگو با ایلام بیدار اظهار داشت: در راستای تجلیل از خدمات ارزنده ی اهالی مطبوعات و رسانه در استان این ویژه نامه انتشار یافت.

حمید حیدر پناه

«حمید حیدرپناه» اظهار داشت این ویژه نامه زیرنظر خانه ی مطبوعات و اداره کل ارشاد اسلامی استان ایلام و با همکاری جمعی از اهالی مطبوعات و خبرگزاری های استان در تهران منتشر شده است. وی هدف اصلی از انتشار «خطرنگاران» را تقدیر از تلاشگران این عرصه و ایجاد روحیه ی صمیمیت و همدلی در بین اهالی خبر و رسانه اعلام نمود که تلاش شده ویژه نامه ای متفاوت ارائه نموده که فقط مختص خبرنگاران باشد و علیرغم زمان بسیار کمی که داشتیم تلاش نمودیم با عمده ی پیشکسوتان و فعالان این عرصه گفتگو و با درج خاطرات تلخ و شیرین آنان مجموعه ای بسیار جذاب و خواندنی منتشر شود.

وی در ادامه با اشاره به اثرگذاری بالای حوزه ی طنز و کاریکاتور در رسانه های مختلف و مهجور ماندن این حوزه به دلیل ویژگیهای خاص فرهنگی موجود در استان، تلاش شده است که با درج کاریکاتور برخی از روزنامه نگاران و شوخی با تیترهای جراید و خبرگزاری ها، که به نوعی آغاز این حوزه از اهالی رسانه است، گام های جدیدی در این عرصه برداشته و اظهار امیدواری کرد این حرکت موجب تداوم و جاافتادن این مقوله در فضای رسانه ای استان شود.

گرامی داشت یاد و خاطره ی شهید صارمی و سایر شهدای رسانه و روزنامه نگاران فقید استان، مقاله و یادداشت و شعر طنز از دیگر بخش های این ویژه نامه می باشد. حیدرپناه در پایان با تبریک روز خبرنگار به همه ی خبرنگاران، از همکاری خانه ی مطبوعات و اداره کل ارشاد استان و مساعدت های «ابراهیم صفرلکی»، مدیرکل روابط عمومی بانک دی تقدیر و تشکر کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر