menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ولادت امام رضا

ویژه برنامه های رادیو صبا در روز ولادت امام رضا علیه السلام

شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده است. با این عناوین «به بهانه عشق » ، «صباهنگ » ، «طنز و ترانه» تقدیم مخاطبان می‌شود .

ویژه برنامه «به بهانه عشق»در بخش های متتنوع ازآغلز دهه کرامت همراه مخاطبان بوده و در طول این دهه با انتخاب موضوع به گرامیداشت دهه کرامت پرداخته است .

این برنامه ویژه عصرگاهی که با بخش های مختلف شامل، «گزارش زنده از شهرهای زیارتی مشهد و قم »، آیتم« آدم های خاص »،«آقای بلدییان »، «چه حرف ها»، «خبر گزاری صبا » پخش میشود روز سه شنبه اول تیرماه با موضوع شادی میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در رادیو صبا جشن می‌گیرد .

«به بهانه عشق » در این روز میزبان یکی از هنرمندان ایرانی است و در بخش های مختلف با پخش موسیقی و ترانه های شاد این روز را به مخاطبان تبریک می‌گوید .

«صباهنگ» با پخش ترانه ها و موسیقی های درخواستی مخاطبان در این روز با ایجاد فضایی شاد همراه شنوندگان می‌شود .

برنامه«طنز و ترانه» که ترکیبی از ترانه های شاد ونمایش های طنز رادیویی است که با اجرای لطیفه های شیرین ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) لحظات شادی را تقدیم می‌کند .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر