menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

میرزا حسین كریمی مراغه‌ ای

وضعیت عمومی استاد کریمی مراغه ای رو به بهبود است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بر خلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی حال عمومی استاد کریمی مراغه ای رو به بهبود است، گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی از شب گذشته و از اولین ساعت بستری شدن استاد کریمی مراغه ای در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز درمان استاد را پی گیر است.

به گزارش شیرین طنز، محمدمحمدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حال فعلی استاد کریمی مراغه ای خوب است و بنا به اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز درمان استاد در حال انجام است و بر اساس آخرین گزارش پزشکی وضعیت وی رو به بهبودی می باشد.

وی افزود: اخبار منتشره در فضای مجازی که دست به دست شده موجب نگرانی مردم شده بود اما وضعیت فعلی استاد نشان دهنده آن است که نگرانی از بابت وضعیت عمومی این استاد بنام کشورمان وجود ندارد.

محمدپور گفت: استاد به دنبال مثبت شدن آزمایش کرونا شب گذشته به تبریز منتقل و در بخش ای.سی.یو بستری شد که از همان ساعت اولیه مسوولان استان به خصوص استاندار آذربایجان شرقی در چندین مرحله پی گیر مراحل درمان و وضعیت استاد کریمی مراغه ای شدند.

به گزارش ایرنا، استاد حسین کریمی شاعر مراغه ای متولد ۱۳۱۰ است، بیشتر مردم او را با اشعار آئینی و طنز می‌شناسند و در چند ماه پیش با تصویب شورای ارزشیابی هنرمندان و نویسندگان کشور نشان درجه یک شعر آیینی به وی اعطا شد.

کریمی ادامه دهنده سبک سنتی و کلاسیک شعر بوده و بیشتر در اشعار طنز خود رسم و رسوم زمان خود را به باد انتقاد گرفته است.

کریمی مراغه ‌ای با اینکه طنز پرداز است، از عاشقان اهل بیت(ع) بوده و کتاب های نوحه وی از کتاب های طنز او بیشتر است. مجموعه‌ های طنز او در ۱۶ جلد و با عنوان رنگارنگ چاپ شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر