menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هنوز خبری از الاغ جاسوس احمد عربلو نیست

با وجود اینکه نویسنده، کتاب «الاغ جاسوس» را برای چاپ در اختیار «سوره مهر» قرار داده، اما هنوز خبری از انتشار این کتاب نیست.
به گزارش شیرین طنز، احمد عربلو، نویسنده و روزنامه‌نگار کشورمان در خصوص هر آنچه که در حال حاضر برای ارائه به مخاطبانش آماده کرده، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دومین جلد از مجموعه کتاب‌های «خنده‌های نخودی» را با عنوان «الاغ جاسوس» به دست انتشارات «سوره مهر» سپرده‌ام اما از زمانی که این کار را کرده ام، تا به امروز خبری از وضعیت انتشار این کتاب به من نرسیده و نمی‌دانم که چه بر سرش آمده است.

وی افزود: امیدوارم که انتشارات «سوره مهر» خبری در خصوص وضعیت انتشار کتاب «الاغ جاسوس» به من بدهد. این نویسنده اظهار داشت: جلد اول مجموعه کتاب‌های «خنده‌های نخودی» پیش از این با عنوان «دم حضرت والا» در مرحله حروفچینی قرار گرفته است.

احمد عربلو

احمد عربلو

یادآور می‌شود؛ عربلو در گذشته نه چندان دور کتاب‌هایی چون «قصه‌های شیرین فرهاد»، «شاهنامه آخرش خوش است»، «وقتی که آقای مدیر کارآگاه می‌شود»، «هفتمین ازدواج سرهنگ»، «افسانی قهرمانی‌های من»، «مجسمه متحرک»، «اشک غول»، «سوار بر خر مراد» و «ماجراهای امین و اکرم» را روانه بازار کتاب کرده است.

از کتابهای دیگر این نویسنده می‌توان به «از میان آتش»، «نه از روی خشم»، «عمل خالص»، «موش های بقالی مشهدی حسن»، «پنجه ببر»، «چرا نمی‌توانم پرواز کنم؟»، «تا اوج آسمان»، «شاه عباس از این ور!»، «دو پا برای دویدن» و «کشکول» اشاره کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر