menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور ما می توانیم با حضور دکتر احمدی فر افتتاح شد

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه کاریکاتور “ما می توانیم ” را در گالری خانه هنرمندان اصفهان افتتاح کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه ما می توانیم با حضور دکتر مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان و مصطفی مرتضوی قائم مقام خانه مشروطیت اصفهان در بعدازظهر روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه افتتاح شد.

دکتر مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان در خصوص توجه به کالای ایرانی و توان علمی و فرهنگی هنرمندان ایران به ویژه اصفهان خاطرنشان کرد: آثار بسیاری از هنرمندان کاریکاتوریست اصفهان در دیگر نقاط کشور نیز شناخته شده اند و طرفدار دارد و ما می توانیم در زمینه هنر های دیگر نیز به همکاری و هم افزایی با سایر ارگانهای فرهنگی استان اصفهان بپردازیم.

وی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی ایران نمادی برای تولید آثار ملی و وابسته به انقلاب اسلامی که توان ایران اسلامی را نشان می دهد، هنرمندان به ویژه هنرمندان رشته کاریکاتور می توانند با دیدگاه انتقادی خود معضلات جامعه را به خوبی به تصویر بکشند.

در ادامه مصطفی مرتضوی قائم مقام خانه مشروطیت اصفهان با اشاره به همکاری های پیشین با خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان و تولید آثار فاخر توسط حوزه هنری اصفهان گفت: این مجموعه در میان مخاطبان و علاقمندان به کاریکاتور جایگاه ویژه ای دارد و بسیاری از آثار کاریکاتور در فضای مجازی منتشر و مورد استقبال قرار می گیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر