menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور «اصلاح الگوی مصرف در اقتصاد مقاومتی» در کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه کاریکاتور با عنوان «اصلاح الگوی مصرف در اقتصاد مقاومتی» در کرمانشاه هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه هنری کاریکاتور با عنوان «اصلاح الگوی مصرف در اقتصاد مقاومتی» در کرمانشاه هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که تا پایان این هفته ادامه پیدا می‌کند.

نمایشگاه مذکور در کرمانشاه روز یک‌شنبه مورخ دوم مهر ماه جاری با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، فعالان اقتصادی، متخصصان مربوطه، مسؤولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه انجام می‌گیرد و برگزاری دوره‌ای این نمایشگاه در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز در نظر گرفته شده است.

۳۰ اثر هنری از هنرمندان مطرح کرمانشاهی در نمایشگاه هنری کاریکاتور با عنوان «اصلاح الگوی مصرف در اقتصاد مقاومتی» در کرمانشاه به نمایش درآمده است و با توجه به اثرگذاری زبان هنر در جامعه، هدف از برپایی این نمایشگاه اصلاح الگوی مصرف به‌عنوان یکی از الزامات تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اعلام شده است.

کاریکاتوریست‌های هنرمند عضو انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با الهام از فرهنگ دفاع مقدس و با هدف ترویج مفاهیم اثرگذار در راستای اصلاح الگوی مصرف اقدام به برپایی نمایشگاه یاد شده کرده‌اند.

براساس این گزارش، شهروندان کرمانشاهی و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ لغایت ۱۹ به فرهنگ‌سرای شهر واقع در کرمانشاه، چهارراه مطهری (جوانشیر سابق) بازدید کنند.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر