menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نفرات بر‌تر فراخوان سراسري کاريکاتور « آل سقوط »

فراخوان سراسري کاريکاتور « آل سقوط » با معرفی نفرات بر‌تر در بجنورد به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از دبیرخانه دائمی کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، بر اساس اعلام داوران فراخوان سراسري کاريکاتور «آل سقوط» جایزه نفر اول به محمود نظري از همدان، نفر دوم به حميد قاليجاري از کرمانشاه و نفرسوم به عليرضا پاکدل از مشهد تعلق گرفت.

نمایشگاه آل سقوط

بر اساس اين گزارش مهدي عزيزي از اراک، محمد کارگر از بيرجند، اکبرتراب پور از همدان، محمد حسين اکبري از جهرم، پويا عبدي از کرمانشاه، محمد علي رجبي از نطنز، هديه صديقي کسمائي از رشت، سجاد جعفري از تهران، محمد علي خلجي از تهران ،علي معصومي از گيلان و عفت امجدی پور از مشهد به عنوان شايسته تقدير شناخته شدند.
عليرضا ذاکري، مسعود شجاعي طباطبائي، مسعود ضيائي زردخشويي، عباس ناصري و محمد حسين نيرومند داوري اين فراخوان را بر عهده داشتند.
گفتني است فراخوان سراسري کارتون و کاريکاتور آل سقوط از 6 مهرماه و با محورهاي آل سعود محور فاجعه، جنایت و تجاوز، بی کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود در مدیریت حج، حمایت آل سعود از جنایات داعش در منطقه،حمله آل سعود به یمن و کشتار بی‌رحمانه مردم آن کشور، حمایت از حکومت بحرین در ظلم به مردم آن کشور و سایر موضوعات مرتبط، منتشر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر