menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

موبایل پیامک

نخستین مسابقه ادبی طنز پیامکی برگزار می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: نخستین مسابقه ادبی طنز پیامکی ویژه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، محمدرضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نخستین مسابقه ادبی طنز پیامکی را در سال جاری برای اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به رغبت بچه‌ها به فعالیت در فضاهای جدید با استفاده از کامپیوتر، اینترنت و تلفن همراه بیان داشت: هدف از برگزاری مسابقه ادبی طنز پیامکی ایجاد رقابت سالم و سازنده میان کودکان و نوجوانان در فضاهای ارتباطی جدید است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین برگزاری مسابقه ادبی طنز پیامکی را فرصتی برای شناسایی و پرورش استعداد طنز در افراد و تلاش برای تقویت این ظرفیت دانست.

علیزاده از انتشار فراخوان مسابقه ادبی طنز پیامکی در بهار سال جاری خبر داد و یادآور شد: علاوه بر کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال، مربیان علاقه‌مند کانون نیز می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مسابقات بین‌المللی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سال گذشته سه رتبه بین‌المللی و دیپلم افتخار به اعضای کانون کرمان رسید.

علیزاده اضافه کرد: فاطمه محلاتی عضو کانون مرکز راین موفق به کسب رتبه برتر مسابقات جهانی ژاپن با موضوع محیط زیست و دیپلم افتخار مسابقات نقاشی بلغارستان شد و ساجده میرزایی نیز دیپلم افتخار مسابقات نقاشی بلغارستان را کسب کرد و مهین دستوری مربی مسئول مرکز پاریز در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیده شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مستمر و مداوم برای مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برنامه‌ریزی و ارائه می‌شود، افزود: کمیته‌ها و شوراهای کانون پرورش فکری در بخش قرآنی، فرهنگی، ادبی، هنری و حوزه کتاب به صورت مستمر تشکیل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: طی سال گذشته اردوی استانی اعضای کانون پرورش فکری برای نخستین‌بار در خارج از مرکز استان کرمان و در منطقه راین برگزار شد.

علیزاده ابراز داشت: حضور فعال در نمایشگاه قرآن و نمایشگاه کتاب استان کرمان و برقراری ارتباط و تعامل با سایر دستگاه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات شاخص کانون پرورش فکری کرمان در سال گذشته است و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر