menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

در حلقه رندان فومن

نخستین محفل طنز «در حلقه رندان» در فومن برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری نخستین محفل ادبی با عنوان «در حلقه رندان» در این شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، یوسف نیک انجام پیش از ظهر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، اظهارکرد: محفل ادبی «در حلقه رندان» برای نخستین بار شهر ستان فومن برگزار می شود.

وی افزود: این محفل ادبی با حضور ۱۲ طنزپرداز برجسته کشوری ۱۳ دی ماه سال جاری ساعت ۱۵ عصر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

نیک انجام با بیان اینکه این محفل ادبی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری تمامی ادارات فرهنگی شهرستان فومن برگزار می شود، گفت: اجرای موسیقی، تجلیل از پیشکسوتان طنز گیلان بخشی از برنامه‌های این محفل ادبی است.

وی همچنین به مهمانان دعوت شده به این محفل ادبی نیز اشاره و بیان کرد: ناصر فیض رئیس دفتر طنز حوزه هنری کشور، اسماعیل امینی، اکبر کتابدار، سعید طلایی، مهدی فرج الهی، روح اله احمدی، صابر قدیمی، علیرضا لبش، مصطفی مشایخی، محمدرضا گلزار، فرامرز ریحان صفت، مهدی استاد احمد از میهمانان برجسته طنز کشور هستند که به این برنامه دعوت شده‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر