menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نیما سهرابی

مقام اول سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور به هنرمند ارومیه ای رسید

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ‘نیما سهرابی’ کمدین ارومیه ای با نشاندن لبخند بر لب های تماشاگران سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور مقام اول بخش رقابتی استندآپ کمدی /کمدی ایستاده/ این فستیوال را از آن خود کرد.

به گزارش شیرین طنز، علیرضا نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این هنرمند دانشجوی ترم ۶ کارشناسی بیهوشی در ارومیه بوده و متولد ۱۳۷۴ است، افزود: موفقیت جوانان مستعدی چون «نیما سهرابی» در رویدادهای هنری به شناسایی سریع تر هنرمندان موفق منجر می شود و زمینه جذب و آموزش آنان را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه احسان مومنی دیگر هنرمند ارومیه ای نشان ستاره صحنه این جشنواره را از آن خود کرد، اضافه کرد: هنرمندان ارومیه ای با این عملکرد چشمگیر نمایندگان شایسته ای برای اهالی هنر آذربایجان غربی بودند.
دارنده مقام اول استندآپ کمدی جشنواره کرمان نیز بیان کرد: ۱۰ دقیقه حداکثر زمان اجرا مشخص شده بود اما به علت استقبال تماشاگران و تشویق های مداوم از این برنامه با یک و نیم دقیقه کمبود وقت مواجه شدم.
نیما سهرابی افزود: رقابت شدیدی بین کمدین های این بخش وجود داشت و نفرات برتر مسابقات استندآپ تلویزیون نیز در این جشنواره شرکت کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه اجرای کمدی خود را با رقص آذری مزین کرد تا فرهنگ آذربایجان را در ابتدای برنامه اش نشان بدهد، اضافه کرد: چند موضوع برای اجرا پیشنهاد شده بود که از این میان درباره «ازدواج» به استندآپ کمدی پرداختم.
وی با اشاره به اینکه استندآپ کمدی با لودگی متفاوت است، ادامه داد: کمدین واقعی باید به بیان دغدغه های مردم در لباس خوش رنگ کمدی بپردازد و اجرای وی عاری از بی ادبی باشد.
سهرابی با تاکید بر اینکه هنرمند باید با مطالعه فراوان دامنه اطلاعات گسترده ای داشته باشد، بیان کرد: هنرمند رشته استندآپ کمدی باید در اجرای خود به سوالات همه مخاطبان و به ویژه کودکان پاسخ دهد.
وی افزود: علی ضیایی بازیگر موفق ارومیه ای پیش از این با شرکت در برنامه «خندوانه» انگیزه جوانان را برای ورود به رشته کمدی بیشتر و مسیر را برای فعالیت افراد مستعد هموار کرد.
به گزارش ایرنا استند آپ کمدی نوعی از کمدی است که در آن اجراکننده بدون وجود دیوار چهارم و به صورت مستقیم با شنوندگان صحبت می کند؛ این کمدی اغلب توسط یک نفر اجرا می شود و کمدین به طور معمول با یک میکروفون دستی با اجرای سریعی از داستان گویی، لطیفه و جوک های مختلف به انتقال مضامین مختلف می پردازد.
اجراکننده سرنوشت مسائل و معضلاتی را که به‌ طور جدی اجتماع را درگیر خود ساخته است را به چالش می‌کشد، به این امید که موجب شگفتی و خندهٔ تماشاگران و شاید جلب توجه متولیان آن شود.
سومین جشنواره ستاره های صحنه کشور ۱۵ و ۱۶ شهریور سال جاری با حضور ۴۰ مجری ، ۴۱ خواننده و ۲۰ استندآپ کمدین در شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر