menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور ویروس کرونا

معرفی برگزیدگان پویش‌های کتابخوانی و طنز کرونایی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از معرفی برگزیدگان پویش‌های کتابخوانی و نوشتار طنز با موضوع کرونا در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: پس از انتشار فراخوان این دو پویش همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور ترغیب و تشویق مردم به “در خانه ماندن ” و تولید محتوای فرهنگی و ادبی ۹۲ اثر به دبیرخانه این پویش‌ها رسید که در پویش با موضوع «من کتاب می‌خوانم» و «نوشتار طنز فدایت شوم‌های کرونایی» پس از انجام داوری، ۹ اثر در بخش پویش من کتاب می‌خوانم و ۲ اثر در موضوع طنز‌های کرونایی معرفی شدند.

رضایی افزود: براساس رای داوران کوثر مختاری از جاجرم، میعاد ضیغمی، آرشام محزون و زهرا فرزادی از بجنورد و نیایش نوح پیشه از شیروان، از جمله منتخبین پویش «من کتاب می‌خوانم» بودند، ضمن اینکه آثار محمدامین رختیانی و کیا پورزاهد، قابل تقدیر شناخته شدند.

او اظهار کرد: بر اساس رای داوران آثار فائزه میلانی و لیلا حکاک از شیروان نیز به‌عنوان منتخبین «پویش طنز‌های کرونایی» معرفی شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: برگزاری ۱۰ پویش کتابخوانی در فضای مجازی همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این ویروس از اقدامات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/د

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر