menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه تجسمی کرونا نا ندارد

مسابقه هنرهای تجسمی «کرونا نا ندارد» برگزار می‌شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، مسابقه عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی را تحت عنوان «کرونا نا ندارد» در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش شیرین طنز، مهری لشکری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این روزها که شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و همه اجتماعات مردمی شده و اغلب کسب‌وکارها را به تعطیلی کشانده است، واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اقدام به برگزاری مسابقه «کرونا نا ندارد» در قالب‌های عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع ویروس کرونا و حواشی مرتبط به آن در فضای مجازی کرده است.

وی افزود: محورهای این مسابقه شامل فداکاری، استقامت و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، رعایت نظافت و تلاش فردی و اجتماعی جهت مقابله با ویروس کرونا، تلاش همه مردم و دستگاه‌ها جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس و مشارکت‌های خانوادگی است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری هرمزگان با بیان اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار چهارم خردادماه سال جاری، مصادف با عید سعید فطر است، افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی ایمیل hormozgan.hor@mail.com یا شماره واتس‌آپ ۰۹۱۷۱۵۸۷۹۰۰ ارسال کنند.

لشکری با اشاره به اینکه شماره تلفن ۳۲۲۳۲۵۸۶ – ۰۷۶ واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان هرمزگان جهت پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، گفت: منتخبی از آثار ارسالی در سایت حوزه هنری هرمزگان به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر