menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه بزرگ طنز ادبی «کرونامی»

مسابقه بزرگ طنز ادبی «کرونامی» برگزار می‌شود

زنجان مسابقه بزرگ طنز ادبی «کرونامی» ویژه دانشجویان دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل ایسنا، مسابقه بزرگ طنز ادبی «کرونامی» در قالب شعر، داستان کوتاه و خاطره با موضوع «کرونا و پویش در خانه بمانیم» ویژه دانشجویان دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

آثار دانشجویان باید در هر سه محور شعر، داستان کوتاه و خاطره در قالب طنز ارائه شود، آثار حتما متعلق به خود دانشجو باشد، آثار در محیط word، با قلم B Nazanin و با فونت ۱۴ تنظیم شده باشد، ابتدای همه آثار نام اثر نوشته شود و در همه آثار ارسالی مشخصات کامل نویسنده شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره دانشجویی و شماره تماس باید ذکر شود.

قابل ذکر است هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها در یک بخش و در هر بخش حداکثر دو اثر ارائه کند و داستانک و خاطره نوشته شده نباید از ۲۰ واژه کمتر و از ۲۰۰ واژه بیشتر باشد ولی در شعر محدودیت قالب و واژه وجود ندارد.

دانشجویان دانشگاه زنجان می‌توانند آثار خود را تا ۳ تیرماه همزمان با با ولادت حضرت معصومه (س) به آدرس پست الکترونیکی، farhanghi.znu@gmail.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۴۳۳۰۵۲۷۷۳ تماس حاصل کنند؛ قابل ذکر است اعلام نتایج داوری این مسابقه در ۱۳ تیر همزمان با ولادت امام رضا (ع) اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر