menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخون کارگاه طنز مکتوب و نیش و نوش

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌‌ فرهنگسراها و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تفکیک مناطق 22 گانه پایتخت به منظور حضور شهروندان و استفاده آنها از برنامه‌های ارایه شده از 12 تا 18 مهرماه اعلام شد. لذا برنامه های طنز این سازمان در بازه ی زمانی ذکر شده به شرح ذیل اعلام می گردد :

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

کارگاه طنز مکتوب

آشنایی با طنز مکتوب در روزنامه نگاری با حضور استاد امید مهدی نژاد – 14 و 16 مهر – ساعت 16- سالن اجتماعات اندیشه / منطقه 7

نیش و نوش

نشست کانون ها و انجمن های طنز ادبی – 17 مهر ماه- ساعت 16- خانه فرهنگ ابوسعید / منطقه 11

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، برنامه “نیش و نوش” با بهره گیری از کانون ها و انجمن های طنز به ایجاد فضایی شاد، شاداب و پر نشاط برای شهروندان می پردازد.

برای داشتن شهری با استاندارد بالای شهرنشینی و شهروندانی همراه در امور شهری ، نیازمند داشتن بستر های اولیه چون آرامش و آسایش روحی وروانی افراد می باشیم و این امر در گروه داشتن فضایی شاد و شاداب و پر نشاط است، که زمینه ایجاد محبت و دوستی را در بین مردم تقویت می کند. نشست های آتی این برنامه در فصل پاییز 26آبان و 10آذر برگزار می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ ابوسعید واقع در میدان منیریه- خیابان ابوسعید- بن بست سوم مراجعه و یا با شماره تلفن 66965503 تماس حاصل فرمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر