menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر

فومن-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان«طنز پهلو ۲» با یادی از کیومرث صابری فومنی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر ٬ یوسف نیک انجام صبح پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه از برگزاری دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو٢» خبر داد و اظهار کرد: این همایش با هدف بررسی آثار طنز نثر و نظم برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره همچنین به منظور بزرگداشت طنز پرداز بزرگ کشور ٬ استان گیلان و شهرستان فومن مرحوم «کیومرث صابری فومنی» متخلص به «گل آقا» است در ٢١ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به فراخوان برای حضور علاقمندان در این جشنواره و ارسال آثار ٬ گفت: علاقه مندان و هنرمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش واقع در گیلان، فومن، خیابان شهید بهشتی، مجمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن واحد امور هنری و یا نشانی الکترونیکی fuman@faarhang.gov.ir و یا به شماره فاکس ٠١٣٣۴٧٣۶٣۶٧ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی باید الزاما حول محور طنز گل آقایی و طنز اجتماعی و در دو بخش شعر و نثر بوده و در هیچ جشنواره دیگری ارائه نشده باشد٬ تصریح کرد: هر شرکت کننده می تواند با ارسال حداکثر سه اثر در این جشنواره شرکت کند.

نیک انجام بااشاره به نبود محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره اشاره کرد و یادآورشد: مهلت ارسال آثار تا ٣٠ خرداد ماه است و اختتامیه جشنواره نیز در ۲۱ تیرماه سال جاری با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر