menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دود سیگار

فراخوان جشنواره سراسری طنز «دودکُش» منتشر شد

قزوین دومین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی خیابانی طنز «دودکُش» در راستای تولید آثار فاخر هنری در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی توسط بسیج هنرمندان استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، کاوه آشوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این جشنواره توسط بسیج هنرمندان استان قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: تولید آثار فاخر هنری در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان، آگاه‌سازی جامعه در خصوص اعتیاد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۴ شهریور ماه است، تصریح کرد: نتایج نهایی روز ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد و تاریخ اختتامیه هم ۲ آبان ماه ۱۴۰۰ تعیین شده که این تاریخ ممکن است به دلیل شرایط کرونایی تغییر کند.

اسامی هیئت داوران

این مسئول با اشاره به اینکه اسامی هیئت داوران به زودی اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و هر هنرمند می‌تواند ۳ اثر ارسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی گفت: هر اثر باید در فایلی جداگانه بدون مشخصات نویسنده و در قالب word، با فونت B Nazanin با اندازه قلم ۱۴ در صفحه A۴ باشد و هر شرکت‌کننده تصویر کارت ملی خود را به همراه فایل جداگانه‌ای شامل مشخصات اثر و مشخصات نویسنده به دبیرخانه ارسال کند.

آشوری بیان کرد: عنوان آثار، نام و نام‌خانوادگی، شهر محل سکونت، کد ملی، شماره تماس، آدرس کامل همراه با کد پستی، آی‌دی اینستاگرام، پست الکترونیکی باید در فایل مشخصات نویسنده به دبیرخانه ارسال شود.

وی تأکید کرد: برای هرچند اثر فقط یک فایل مشخصات به ترتیب آمده در فراخوان به دبیرخانه ارسال شود. درصورتی‌که هرکدام از شرایط الزامی ارسال اثر و مشخصات رعایت نشده باشد اثر یا آثار ارسالی از دور مسابقه حذف خواهند شد.

منبع مورد اقتباس

دبیر دومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی خیابانی طنز دودکُش اظهار کرد: در صورت اقتباسی بودن حتماً منبع مورد اقتباس باید ذکر شود، آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه یا برگزیده شده باشند، آثار ارسالی قبلاً در مجموعه نمایشنامه فردی یا جمعی به‌صورت کتاب منتشر نشده باشند البته انتشار اثر در نشریات محلی شامل این محدودیت نمی‌شود.

وی ضمن اشاره به این موضوع که به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت داده می‌شود، اعلام کرد: برای نفر اول تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه چهار میلیون تومان، برای نفر دوم تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه ۲ میلیون تومان و برای نفر سوم تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه یک تومان در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه علاوه بر برگزیدگان به ۱۰ اثر برتر از نگاه هیئت‌داوران لوح تقدیر اهدا خواهد شد و آثار این هنرمندان به نام خودشان در کتاب مشترک چاپ می‌شود.

دبیر دومین جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی خیابانی طنز دودکُش با اشاره به شیوه ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به ایمیل teater.qazvin@gmail.com یا آی دی تلگرام Dodkosh و یا به شماره واتساپ و ایتا: ۰۹۱۹۱۸۱۶۸۴۵ و یا از طریق آی دی اینستاگرام به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش ایسنا هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این جشنواره به آدرس قزوین، بلوار آزادگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه همکف، سازمان بسیج هنرمندان، دبیرخانه جشنواره سراسری دودکُش مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۰۲۸۳۳۶۸۶۸۵۳ و یا ۰۹۱۹۱۸۱۶۸۴۵ تماس حاصل کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر