menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز فارسان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای اهمیت طنز در تاریخ ادبیات ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، جواد کارگران دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در شهرستان فارسان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اهمیت طنز در تاریخ ادبیات ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی و هم‌چنین شرایط اجتماعی جامعه، این جشنواره در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قالب طنز نمایش‌ها، توجه به کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی و توجه به طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور از موضوعات و اولویت‌های جشنواره تئاتر طنز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره تئاتر طنز در اردیبهشت‌ماه در شهرستان فارسان است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را جهت بازبینی تا پنجم اردیبهشت سال‌جاری به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ارسال کنند.

گفتنی است؛ دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز در راستای حمایت از گروه‌های راه‌یافته به جشنواره به حداکثر پنج گروه تا سقف ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه نقدی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر