menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داور جشنواره طنز گرافیکی برزیل

علیرضا پاکدل داور جشنواره طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل شد

علیرضا پاکدل داور انتخاب پوستر چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل در سال ۲۰۲۰ شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا پاکدل هنرمند کاریکاتوریست و کارتونیست ایرانی به عنوان یکی از اعضای داوران انتخاب پوستر چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه چهل و هفتمین جشنواره بین المللی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل ، علیرضا پاکدل یکی از اعضای هیأت داوران بین‌المللی خواهد بود که پوستر امسال را برای چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی پیراسیکا در برزیل انتخاب می‌کند.

کمیته برگزارکننده ۵۲ اثر دریافت کرده است و این کمیته تنها ۱۰ اثر را انتخاب می‌کنند که برای انتخاب نهایی و کسب جایزه شهردار آدیلسون مالوف که یکی از بنیانگذاران این جشنواره جهانی است، رقابت می‌کنند. این هیأت داوران متشکل از علیرضا پاکدل ، کریستینا سامپائو کارتونیست پرتغالی و کلریستون آندره، ساموکا آندره، پائولو جیندلت و مانگا مگون از برزیل تشکیل شده است.

اعضای هیأت داوران باید کارهایی را که کمیته برگزارکننده جشنواره دریافت می‌کنند، داوری کنند. برگزیده اول این جایزه حدود هزار دلار آمریکا دریافت می‌کند.

علیرضا پاکدل ، کارتونیست، کاریکاتوریست، طراح کاراکتر و تصویرساز، متولد ۱۳۶۰ مشهد است. آغاز به کار در زمینه کاریکاتور از سال ۷۳ و همکاری با بسیاری از نشریات مهم کشور از جمله: گل آقا بچه ها ، گل آقا ، کیهان کاریکاتور و هفته نامه “توانا” و آغاز فعالیت حرفه ای و همکاری با بسیاری از روزنامه ها و نشریات از قبیل ماهنامه طنز” خط خطی” وب سایت خبری تحلیلی خبرآنلاین, روزنامه “اعتماد”,روزنامه فرهیختگان ، روزنامه قانون، هفته نامه طنز و کاریکاتور “مشرقیه”، روزنامه” شهرآرا ” وروزنامه” جام جم” ،” روزنامه “همشهری”،روزنامه”قدس” ، ماهنامه طنز و کاریکاتور” بچه مشهد” ، ماهنامه طنز و کاریکاتور” ستون آزاد” سایت تخصصی کارتون و کاریکاتور نیشخط و … (ایران کارتون)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر