menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید علی میرفتاح

طنز می تواند جامعه ی ما را تلطیف بخشد

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سید علی میرفتاح – داور بخش عكس هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره –  با بیان این كه تمام نكاتی كه در طنز مكتوب لحاظ می شود در بخش عكس طنز نیز مورد توجه است، اظهار كرد: عكس هایی كه به جشنواره طنز سوره ارسال می شوند باید پیش از هر چیز مشخصات یك عكس خوب را داشته باشند و سپس به لحاظ شوخ طبعی و طنز ویژگی هایی را دارا باشند. وی ادامه داد: طنز ممكن است تنها ملاحتی بر دل و یا لبخندی بر لبمان بنشاند، اما اگر بتواند مخاطب را در عین تأمل و تفكر بخنداند و شاد كند بهتر است.

سید علی میرفتاح

میرفتاح درباره برگزاری جشنواره ها و كنگره های مختلف، گفت: جشنواره ها برای بروز و ظهور طنزپردازان فرصت خوبی هستند و بیشتر شدن جشنواره ها نیز به نفع طنز كشور است. البته در ارائه فراخوان باید سخت گیری بیشتری صورت بگیرد و مسئولان منتشر كننده فراخوان باید توضیح بیشتری درباره نحوه پذیرش آثار ارسال كنند تا به نوعی شركت كنندگان هم هدایت شوند.

http://media.isna.ir/content/2882-3.jpg/2
این طنزپرداز كشورمان با بیان این كه در حال حاضر امكانات بسیاری برای عكاسی و پوستر سازی وجود دارد، تصریح كرد: باید بین عكس هایی كه شكار لحظه ای خاص هستند با عكس هایی كه حاصل چیدمان، طراحی و ارائه میزانسن هستند تفكیك صورت بگیرد و داوری هر كدام جداگانه انجام شود. وی گفت: طنز می تواند جامعه ی ما را به ویژه در شرایط خاص اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حال حاضر تلطیف بخشد، فراگیری طنز در سطوح مختلف جامعه می تواند خشونت را كم كند و مردم را به هم نزدیك كند به شرطی كه به صورت دستوری و فرمایشی نباشد بلكه خودجوش و مردمی باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر