menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزهای ژورنالیستی ایرج اعتمادی در کتاب طنز 1400 منتشر شد

قشم – نویسنده کتاب طنز ۱۴۰۰ گفت: کتاب طنز ۱۴۰۰ شامل مجموعه‌ای از طنزهای ژورنالیستی اعتمادی در ستون پرمخاطب نشریه صدف است که انتشارات نامه‌ پارسی آن را منتشر کرده است.

به گزارش شیرین طنز، ایرج اعتمادی در گفتگو با خبرنگار مهر به مضمون سیاسی، اجتماعی کتابش اشاره کرد و گفت: محتوای این کتاب بر محور حقوق اجتماعی مردم قشم، پاسداشت بیت‌المال، رانت و اختلاس، مفاسد اقتصادی و مسائل زیست محیطی جزیره نوشته شده است.

طنز 1400

وی افزود: در هر یک از این طنزها سعی شده است به مسائل و مشکلاتی که مانع پیشرفت و توسعه پایدار منطقه است پرداخته شود تا مسئولان با ساده‌ترین زبان، متوجه عمیق‌ترین موانع توسعه‌ای این منطقه‌ی استراتژیک در جنوب کشور بشوند.

این خبرنگار که با گزارش‌ها و یادداشت‌های انتقادی‌اش آثار ماندگاری را در حوزه‌ی رسانه‌ای قشم از خود به جای گذاشته، این بار به زبان طنز و با ساده‌ترین شیوه‌ی خبرنویسی، عمیق‌ترین چالش‌های پیش روی توسعه‌ی منطقه را بیان کرده است.

کاراکترهای طنزهای اعتمادی افراد و مدیرانی از سال۱۴۰۰ شمسی هستند که در شش سال آینده و در دولت سیزدهم برای مناصب مدیریتی منطقه آزاد قشم تعیین شده‌اند. این کتاب در ۲۹۶صفحه در قطع رقعی به قیمت ۱۷۰هزار ریال وارد بازار کتاب شده است.

رمان خدرو پسر ناخدا ابراهیم نیز از همین نویسنده در سال۹۲ منتشر شد که به عنوان کتاب برگزیده‌ی قشم شناخته شد. رمان‌های صدای سکوت، زنجیرهای دلتنگ، مجموعه داستان بن‌بست عاطفه‌ها و اشک، عشق، باران و همچنین چندین جلد کتاب کودک، از دیگر کتاب‌های این نویسنده در یک دهه‌ی اخیر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر