menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال شش قهرمان و نصفی

شش قهرمان و نصفی و تلاش برای حمایت از کالای ایرانی

بازیگر سریال «شش قهرمان و نصفی» گفت: داستان این سریال درباره مسائل تولیدی و حمایت از کالای ایرانی و تعطیلی کارخانه‌های ایرانی است که اتفاق‌هایی را نیز در پی دارد.

«شش قهرمان و نصفی» و تلاش برای حمایت از کالای ایرانی/ سریالی برای نوجوانان

به گزارش شیرین طنز، «عباس محبوب» بازیگر نقش «آقا مرتضی» در سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ درباره حضورش در این سریال گفت: در این سریال اکبر عبدی در نقش یک کارخانه‌دار ظاهر شده است و من نیز مسئول انتظامات آن کارخانه هستم.

وی درباره حضور در سریال‌های نوروزی نیز گفت: به طور معمول سریال‌هایی که در نوروز و ماه رمضان پخش می‌شود، بهتر دیده می‌شود آنهم به این دلیل که مردم در این دو مناسبت، زمان فراغت بیشتری دارند.

این بازیگر با بیان اینکه حضور در سریال‌های مناسبتی برای بازیگران تفاوت آنچنانی ندارد، بیان داشت: اصولا بازی کردن در سریال‌های مناسبتی از نظر کیفی روی کار بازیگرها تاثیر آنچنانی ندارد و قضاوت با مردم است.

محبوب با اشاره به ویژگی‌هایی که این نقش دارد نیز عنوان داشت: آقا مرتضی فردی دلسوز است و از دوستان قدیمی اکبر عبدی است که از دوران جوانی با هم دوست بودند و طی رفاقتی که دارند در کارخانه او مشغول به کار است و علاقه خاصی هم به کار خود دارد.

کالای ایرانی

وی با اشاره به قصه جدیدی که در این سریال عنوان می‌شود، گفت: داستان این سریال درباره مسائل تولیدی و حمایت از کالای ایرانی و تعطیلی کارخانه‌های ایرانی است که اتفاق‌هایی را نیز در پی دارد.

این بازیگر ضمن بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال گذشته به شدت مشغول کار بودم، بیان داشت: در این مدت به خاطر حضور همزمانم در چند سریال زمان‌هایی را از شمال که محل تصویربرداری شش قهرمان و نصفی است به تهران می‌آمدم تا سکانس‌های باقیمانده‌‌ام در دنیای گمشده را بازی کنم و این رفت و آمد کمی برایم سخت بود.

وی درباره بازی کردن در سریال‌های کمدی و تفاوتی که در کارنامه کاری یک بازیگر خواهد گذاشت، نیز گفت: این موضوع برایم اهمیت آنچنانی ندارد چراکه برایم کیفیت بازی کردن مهم است. من تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا هر نقشی که پیشنهاد می‌شود را به بهترین نحو اجرا کنم. تا به دل مخاطب و خودم بنشیند.

بداهه پردازی

بازیگر سریال «شش قهرمان و نصفی» ضمن بیان اینکه ما در کارهایمان از بداهه پردازی استفاده می‌کنیم، افزود: معمولا کارگردان‌هایی که با آنها همکاری می‌کنم می‌دانند در این بخش قوی هستم و به خودم واگذار می‌کنند.

من هم با توجه به تجربیاتی که در این سالها بدست آوردم پیش می‌روم. در مورد این سریال نیز من و اکبر عبدی وقتی کنار هم قرار می‌گیریم حداقل ۴۰ درصد بداهه بینمان رد و بدل می‌شود و کارگردان‌ هم از این موضوع استقبال می‌کند.

محبوب درباره فعالیت این روزهای خود نیز بیان داشت: دنگ و فنگ روزگار، دنیای گمشده و حکایت‌های کمال از سریال‌هایی است که در این مدت در آنها ایفای نقش داشتم.

به گزارش فارس، «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت در ژانر طنز خانوادگی به موضوع حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی می‌پردازد.

«شش قهرمان و نصفی» با حمایت سیمافیلم تولید شده و اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز است.

بازیگران

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرحی و علی عبدالشاهی نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند که هر شب از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر