menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عکس سروش جمشیدی بازیگر طنز

سروش جمشیدی : تضاد شخصیتی ام را دوست دارم

سروش جمشیدی در گفتگو با رادیو صبا به تضاد شخصیت واقعی خودش و بازیگر جلوی دوربین اشاره کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه عصر صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ با موضوعات اجتماعی و فرهنگی همراه مخاطبان می شود.

این برنامه با بخش های متنوع در فضایی شاد تقدیم مخاطبان می شود، یکشنبه ۱۴ آذردر بخش گفتگو این برنامه میزبان سروش جمشیدی بازیگرکمدی سینما و تلویزیون شد و با وی گفتگو صمیمی داشت.

سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸، تهران) بازیگر اهل ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.از آثار وی می توان به متهم گریخت، تعطیلات دوست داشتنی، خروس، زیر نیم کاسه، سه شو، عطسه، در حاشیه ۲ و در قصه ها زندگی می کنند، اشاره کرد.

وی فعالیت حرفه‌ ای خود را از سال ۱۳۷۷ با حضور در تئاتر و رادیو شروع کرده است.جمشیدی در برنامه‌های مختلف شبکه یزد نقش آفرینی کرده و پیش‌تر در استان یزد برای بازی در تئاتر شهرت داشته‌است؛ و معروف‌ترین اثرش درحاشیه و دورهمی است.همچنین در سال ۸۴ در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران در چند سکانس به ایفای نقش پرداخته بود.او در برنامه «دورهمی» ساختهٔ مهران مدیری به یک کمدین شناخته شده تبدیل شد.

اینستاگرام آقای بازیگر

جمشیدی در گفتگو با رادیو صبا گفت: من دوسال است که به دلایل شخصی جایی مصاحبه نگرده ام فقط به خاطر عشق به رادیو دوست دارم از این آنتن بامخاطبان در ارتباط باشم.

من کارم را از رادیو یزد شروع کردم و همیشه به رادیو ارادت خاصی داریم، عشقی را که در رادیو و بچه های رادیو دیده ام هیچ وقت جلوی دوربین برایم تداعی نشد.

جمشیدی در این گفتگو به تضاد شخصیت واقعی خودش و نقش های کمدی اش اشاره کرد و گفت:شخصیت جلوی دوربین من از سروش جمشیدی واقعی متفاوت است به اندازه نقش هایم شاد و پرانرژی نیستم وخودم این تضاد را دوست دارم این باعث شده که متوجه موفقیت کارهایم شوم این که توانسته ام با بازیگری شیخصیتی متفاوت از خودم جلوی دوربین بسازم.

جمشیدی در این گفتگو با بیان خاطره ای از دوران اجرایش در رادیو یزد لحظات شادی را تقدیم مخاطبان کرد.

عصر صبا به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای لاله جلال آبادی هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ راهی آنتن صبا می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر