menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

حمایت از تولیدات استانی در جشنواره تئاتر طنز دیالوگ

دبیر جشنواره تئاتر طنز دیالوگ از برگزاری این جشنواره به صورت ملی، سال آینده در مرکز مازندران خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، افشین رشیدی در نشست تخصّصی اعضای دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز دیالوگ اظهار داشت: هدف نهایی این دبیرخانه حمایت از تولیدات استانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رقابت سالم بین هنرمندان است.

وی افزود: خوشبختانه اعضای دبیرخانه در سطح بسیار خوبی از تئوری و راهکار در جزئیات کمیته‌بندی جشنواره ورود پیدا کردند و آن چه از سوی آنان مطرح شد، دغدغه‌های چندین و چندساله برای خلق یک رویداد باشکوه و کم نقص و متفاوت در عرصه هنرهای نمایشی استان است.

رشیدی، موضوعاتی از قبیل توجه کامل به پتانسیل‌های بومی، انتخاب هیئت داوران در دو مرحله بازبینی و اصلی، تبلیغات و بازاریابی، ویژه برنامه‌های جنبی اعلام شده در فراخوان، دعوت از میهمانان شاخص طنز کشور، نحوه ورود به مباحث اجتماعی و تقسیم‌بندی کمیته‌ها را در این نشست مهم دانست. دبیر جشنواره تئاتر طنز دیالوگ، با تشکر از مسعود پیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی ساری که عضویت افتخاری در این جشنواره را پذیرفت.

نخستین جشنواره تئاتر طنز دیالوگ با همکاری شورای اسلامی ساری، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و پشتیبانی اخبار و گزارشات از سوی صدا و سیمای مرکز مازندران در روزهای پایانی اردیبهشت سال 94 با حضور هنرمندان شاخص طنز تلویزیون، تئاتر و سینمای کشور در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر