menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ساکی-فیض-احمدی-قمپز

حضور استاندار قم در ۳۶اُمین محفل طنز قمپز

سی و ششمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۲۴ مردادماه با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از طنزپردازان برجسته کشور و استان قم برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سی و ششمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۲۴ مردادماه با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از طنزپردازان برجسته کشور و استان قم برگزار شد. در این محفل که با استقبال گسترده شهروندان قمی در سالن فرهنگسرای جوان برپا شد، سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، سیدرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم و مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم نیز حضور داشتند.

مهمان ویژه این برنامه ناصر فیض طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری و رضا ساکی طنزپرداز و مجری رادیو بود. دیگر مهمان ویژه‌ی قمپز سی و ششم مهدی فرج‌اللهی بود که اشعار طنز خود را همراه با تکنوازی گیتار برای حاضران قرائت کرد.

بخش اصلی این برنامه ارائه جدیدترین آثار نظم و نثر توسط طنازان قمی و غیر قمی بود. ستاره دباغی، عطرین حق دوست، احمد پاک نژاد، علیرضا محمد علی بیگی، حسن رحمانی‌نکو، حسین فیض اخلاقی، مهدی کبیری، سید مصطفی فاطمی، سید محمد حسینی، محمد حسین علیان، یحیی سلطانی، علی بهاری و فرهاد موحدی طنزپردازان قمی بودند که تریبون قمپز در اختیار آنها قرار گرفت. همچنین علی تقی‌زاده از یزد، افشار جابری از دهلران، حمید اسماعیلی از تهران و محمدرضا قاسملویان از اراک خود را به قم رسانده بودند، آثارشان را برای حاضران قرائت کردند.

با پایان محفل و با رای ناصر فیض نیز ۳ اثر به‌عنوان آثار برتر انتخاب شد. به این ترتیب علی بهاری، حجت السلام سید محمد حسینی و محمد حسین علیان برگزیدگان قمپز سی و ششم لقب گرفتند و از آنها تقدیر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر