menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه حرفشم نزن

«حرفشم نزن» با اخبار و رویدادهای روز شوخی می کند+فیلم

تهیه کننده برنامه «حرفشم نزن» با اشاره به اینکه هدف طنز نقد است و می‌خواهیم یک طنز سیاسی ـ اجتماعی داشته باشیم، گفت: با این برنامه هم لبخند بر لب مردم می‌نشیند و هم محتوای سالم و مفیدی را دریافت می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ محمدرضا شهبازی، در خصوص برنامه «حرفشم نزن» گفت: محور اصلی این برنامه شوخی با اخبار و رویداد‌هایی است که به صورت رسمی و غیر رسمی در رسانه و شبکه‌ها اجتماعی مطرح می‌شود. این اخبار در قالب‌های مختلف از جمله استند آپ کمدی، شعر طنز، نقادی و … به صورت آیتم تولید می‌شود.

بخش اصلی برنامه «میز شوخی» نام دارد

وی با اشاره به اینکه برنامه «حرفشم نزن» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود، افزود: بخش اصلی برنامه «میز شوخی» نام دارد که هر شب یک طنزپرداز با مجری برنامه اخبار را مرور و طنز پردازی می‌کنند.

تهیه کننده برنامه «حرفشم نزن» در خصوص هدف اصلی این برنامه تصریح کرد: برخی از اخبار را زیاد می‌شنویم و برایمان عادی می‌شود. تلاش داریم با پرداختن از زاویه طنز به این اخبار زوایایی که در این اتفاقات عادی می‌شود و توجهی به آن‌ها نمی‌شود را با نگاهی که داریم روشن کنیم تا مردم به آن‌ها فکر کنند.

شهبازی ادامه داد: هدف طنز نقد است و می‌خواهیم یک طنز سیاسی ـ اجتماعی داشته باشیم. هم لبخند بر لب مردم می‌نشیند و هم محتوای سالم و مفیدی را دریافت می‌کنند.

به گفته وی یکی دیگر از اهداف این برنامه معرفی طنزپردازانِ جوانِ انقلابی بوده است که با به کاریگری آن‌ها در این برنامه این هدف محقق شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما این است که حجم اخبار زیاد شده و افراد با کمک فضای مجازی به یک رسانه تبدیل شده اند و سعی می‌کنند اخبار را از این طریق زودتر اعلام کنند. در این فضا ممکن است تنش ایجاد شده و برخی از اخبار به اشتباه منتشر شود.

همچنین ممکن است به این اخبار از زاویه اصلی نگاه نشود. تهیه کننده برنامه «حرفشم نزن» در خصوص بازخورد این برنامه گفت: در این سه هفته بازخورد‌های خیلی خوبی داشتیم. افرادی که برنامه را دیده اند، پسندیده اند. با توجه به پیامک‌هایی که تاکنون دریافت کرده ایم رضایت بینندگان هم بالا بوده است.

انتهای پیام/

قسمتی از حرفشم نزن را در فیلم زیر ببینید :

همه قسمت های حرفشم نزن

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر